Og det høres veldig greit ut at vi møter deg på Hof ca kl. 8.30

Men jeg tror vi må kjøre om Tranby (Lier), så vi får med oss Mekkern oppover

Og kanskje det passer for RuneMC å møtes her

Hei KMKnut Morten skrev:Da er det snart bare enkelte detaljer rundt det med hvordan dette skal gjøres ifm kjøring.- Er tanken at jeg skal kjøre denne spagettireseren opp - hva så?hvordan gjøres det etter det?
Du ose rundt i rundkjøringa før start omtrent som en outsider på Bjerkebanen som starter uten tillegg ?mekkern skrev:kan ose ned i krysset også jeg og henge meg på når dere passerer..
Hadde tenkt å kjøre strakaste veien, over Siljan, og opp Lågendalen.Knut Morten skrev:Hvilken rute har du tenkt å ta til Hof Banditmann?
'Annonseringen' ser bra ut den, men burde kanskje hatt en klikkbar link til tråden her inne...?Intruder skrev:Har satt inn en info om treffet vårt på Vekommen Bike....![]()
Har nevnt at vår eminente værprofet har spådd topp vær,nevnte ikke hvem han er :-# :-#
Kanskje dukker det opp noen...på sikt nye medlemmer ...
Kode: Velg alt
[url=http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3298]MCsiden.no[/url]
Jammen da burde du jo være med, i tilfelle noen av oss punkterer!evike skrev:blir selv hjemme og fyller på næring til en av mine andre hobbyer: Nemlig lappeteknikk
Ja, super idé: Du tar med aggregat og jeg tar med symaskina! Tenker det skal bli mye moro av den langs veien, hvis noen spør hva vi driver med: Joda, vi syr nye slanger!Banditmannen skrev:Jammen da burde du jo være med, i tilfelle noen av oss punkterer!evike skrev:blir selv hjemme og fyller på næring til en av mine andre hobbyer: Nemlig lappeteknikk
Kjempeidé!evike skrev:Ja, super idé: Du tar med aggregat og jeg tar med symaskina! Tenker det skal bli mye moro av den langs veien, hvis noen spør hva vi driver med: Joda, vi syr nye slanger!Banditmannen skrev:Jammen da burde du jo være med, i tilfelle noen av oss punkterer!evike skrev:blir selv hjemme og fyller på næring til en av mine andre hobbyer: Nemlig lappeteknikk