Junior har begynt i barnehagen igjen, og jeg har fått fri til å gjøre hva jeg vil på dagtid :) Hva jeg vil, betyr å tilbringe regnværsdager i garasjen og alle andre dager ute i det fri.
Uansett, har fått koblet ferdig 12 volts uttaket. Legger til et lite bilde, slik at usikre sjeler kan få se hvordan en amatør gjør det
ImageUploadedByTapatalk1344360723.125690.jpg
Hentet styrestrøm fra baklykta, og det var forsåvidt dette som tok tid. Ville ikke klippe hull i noen kabelpølser, så jeg gikk rett bak til selve lykta med egen kabel (den enslige røde på bildet). Der var det trangt, så for å komme til, løsnet jeg og tok av hele bakparten (plastskjermen med baklykt og skiltet) slik at jeg lett kunne koble meg innpå riktig ledning. Og er ganske fornøyd med at jeg fikk sammen alt igjen, uten problemer.
Jeg har kjøpt en "billig-lader" til iPhone som nå sitter i pluggen under setet. Jeg strakk kabelen på denne frem under tanken og opp i mellom styret, hvor jeg har en vanntett iPhone-holder beregnet på mc, hvor nå enden på kabelen ligger beskyttet. Bruker iPhone til GPS. Etter hva jeg har forstått er det ikke mulig å streame musikk via Bluetooth til Scala Q2, siden Q2 ikke har A2DP, dvs mulighet for stereo mottak (hvis jeg har forstått alt riktig).
Nå er neste plan å gjøre noe med salen. Som nevnt i en annen tråd, er denne kroppen stort sett bare skinn og bein, og både bakenden og edlere deler blir ganske ømme etter bare 45 minutter i salen. Når kjøreturen til og fra jobb tar alt i fra en time til en og en halv, er det unødvendig å sitte å ha vondt siste halvdel av turen. Derfor sitter jeg og ser på saler fra både Bagster, Corbin og andre. Men er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Kanskje en enkel pute hadde gjort nytta.. Hvem vet..
Har også brukt mye tid i garasjen, på garasjen. Rydder etter sparsommelige og etterhvert noe senile (nevnte jeg både døv og blind) svigerfar. Nå begynner uansett garasjen å bli ryddig, slik at det er et sted jeg ønsker å oppholde meg. Har forøvrig et bilde av en trøndersk garasje på netthinnen. En blå og hvit garasje som inneholder en blodtrimmet el-tråsykkel.... (pokkers autokorrekt. Nektet å la meg skrive tråsykkel. Skulle absolutt ha det til å være blodtrimmet el-TESTIKLER...... :))
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.