Fortsatt god tur og bra dere legger ut bilder slik at vi ser hva vi andre går glipp av

Denne helgen måtte jeg prioritere Trondheimstreffet til NAF MC Trondheim siden jeg er en aktiv medlem derojda skrev:Hyggelig SheDevil![]()
Du får forberede deg bedre til neste sessong
(det har vert stille fra deg i år)
så kansje vi sees da
ojda skrev:neida Intruder![]()
Der var regnskyene så tjukke at vi ikke kom igjennom :-)å
Så til Helvete må vi nok reise en annen gang
Snikkeren skrev:Tørr og fin asfalt i dag også.![]()
Ja du er virkelig Heldig som får kjøre sammen med de flotte TigerneSnikkeren skrev:Jeg sier bare ett ord. LYKKE!!!!!!!!!!!!!!
Sykkelen min grin i garasjen sånn ca. no! :-)Snikkeren skrev:Stigedalen. <3
Jeg er virkelig heldig som får kjøre FRA Tigrene mener du vel.ArcticTiger skrev:Ja du er virkelig Heldig som får kjøre sammen med de flotte TigerneSnikkeren skrev:Jeg sier bare ett ord. LYKKE!!!!!!!!!!!!!!
Snikkeren skrev:Jeg er virkelig heldig som får kjøre FRA Tigrene mener du vel.ArcticTiger skrev:Ja du er virkelig Heldig som får kjøre sammen med de flotte TigerneSnikkeren skrev:Jeg sier bare ett ord. LYKKE!!!!!!!!!!!!!!
De der Tiger-gutta er Gentlemen som viser storsinn vet du Snikkern, og de slepper deg gjerne fram sånn for å styrke selvtilliten din littSnikkeren skrev:Jeg er virkelig heldig som får kjøre FRA Tigrene mener du vel.ArcticTiger skrev:Ja du er virkelig Heldig som får kjøre sammen med de flotte TigerneSnikkeren skrev:Jeg sier bare ett ord. LYKKE!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er jo tross alt bergenser, så det står ikke på selvtillitten nei.ArcticTiger skrev:De der Tiger-gutta er Gentlemen som viser storsinn vet du Snikkern, og de slepper deg gjerne fram sånn for å styrke selvtilliten din littSnikkeren skrev:Jeg er virkelig heldig som får kjøre FRA Tigrene mener du vel.ArcticTiger skrev:Ja du er virkelig Heldig som får kjøre sammen med de flotte TigerneSnikkeren skrev:Jeg sier bare ett ord. LYKKE!!!!!!!!!!!!!!![]()
(Trengs det virkelig?)