Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Dexter skrev:U got mail
Du er neppe alene om å glede deg. Foreløpig er vi minst to!dag-zzr skrev:Dette ser jo helt topp ut. Gleder meg
Kjempebra! Om du taper er du i så fall ikke alene, men vær nå ikke så sikker. Jeg har satt sammen en svært variert og allsidig quiz som jeg håper alle vil ha mye moro medCarpa skrev:![]()
Da har endelig vi også fått ordnet oss, Nanny og jeg.
Vi blir med på middag og hyggelig sosialt samvær utover kvelden. Gleder meg mest til å tape i quiz
Dexter skrev:Da er spisested booket. Jeg har booket til 18 stk, men om det kommer noen etterslengere så ordner vi det, bare meld ifra!
Jeg har reservert bord til kl. 17
Sted: http://goo.gl/9g2QX" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi er så heldige at de ikke kommer opp hvem restaurant som er på denne adressen (ikke jukse med google nå!) så det får være en overraskelse - i den grad det kan være det da![]()
Jeg googlet ikke, jeg gikk inn på gule siderDexter skrev:Syntes jeg skrev noe om å ikke jukse
Det du har funnet Carpa er uansett ikke det stedet vi skal
Møt opp på hotellet :-)Carpa skrev:Må bare vite... men det vet jeg jo ikke allikevel, hvordan skal jeg da finne frem???
MC DonaldAJ skrev:Møt opp på hotellet :-)Carpa skrev:Må bare vite... men det vet jeg jo ikke allikevel, hvordan skal jeg da finne frem???
Og la spisestedet forbli en liten hemmelighet. Tror ikke du blir skuffet når du kommer dit...