Tja det er vel på sin plass men en ny update, som sikkert flere har fått med seg er vrod'n lagt ut for salg og det var ikke meningen å kjøpe ny før den var solgt , men av og til skjer ting raskt , smoking deals som man ikke klarer å la være...
Den nye kjerra ble nok en ny Harley Davidson , er nok på langt nok ferdig med de syklene
Jeg vurderte flere alternativer , BMW R1600, Honda F6b og et par andre men mer touringpreget(fjr1300) samtidig skulle det være ok å til daglig bruk i nærområdet og jobbkjøring inn imot Oslo og behagelig for vrodkona, samtidig måtte det være litt stil og ikke med givi kofferter hvis dere skjønner hvor jeg vil hen , ingenting galt men givi men... det ser liksom ikke bra ut , praktisk ja....
Men det er liksom ikke noe annet enn HD, kanske stygt å si det men for meg er det ikke det, Honda f6b var langt oppe på den lista skal inrømme det.... men den ble alt for kostbar, imot hva du får, motormessig er det få som har noe å stille opp med , men det blir liksom litt for mye symaskinlyd,,, just mu 2 cents
Valget var egentlig greit , bmw 6cyl men for svær nesten som en goldwing, f6b kul sykkel men alt for dyr 350.000,-
Liker baggere, det er i skuddet for tiden, denne bygges lett om til bagger.
så dermed ble det det hjerte mitt helst ville ha Harley Davidson Road King cvo ,cvo sykklene koster ofte 100' over vanlige prod sykkkler men det er det verdt, kan skrive bok om det.
so there is a fucking santa claus after all and a toothferry sits on his shoulder and ig good to me. ,LOL
så nå er det bare å vente på 2 ting ny sykkel og ny eier til V en ting er ihvertfall sikkert , ny eier av den får et smykkeskrin uten like og en sykkel som er bedre enn når den forlot CVO avdelingen i Missouri.
Alt absolutt alt av lager/foringer alt som tilsier at det med årene kan bli problem med er skiftet.
en showstopper av rang , ikke sant
Carpa
Nei nu må pinadø ta meg i nakken det er ikke pent å mobbe andre, men jeg vil veldig gjerne at du hadde tatt over ansvaret for V og fått dulla litt "womans touch" med den , ser for meg at du hadde satt den oppe i stua di , siden du feira med stearinlys og greier i garasjen sammens med Kawa'n, kan ikke forstille meg flottere møbel enn det.
Nå en nok dette litt av vrodkona sin feil, og det navnet passer liksom ikke helt lengre , får tenke over det mens jeg leter etter bunnen i ei god flaske tenkekonjakk.
Har en flaske med 50års konjakk , tenker at den får æren denne gangen, skulle egentlig ta den når jeg gifta meg
men da hadde jeg ikke hjerte til det (hennesy 50 yrs aniversery)
så det blir nok en garsjefest/gravfest kan jeg tenke meg, har relativ god plass det 75m2 , får plassere sykklene i midten og litt sofaer rundt, bilene de får bli henvist ut!
Vi hadde jo en kosetur ned til AT i Vestfold, og dagen etter en liten tur opp til Eidsvollbygningen , der vi overaskende traff på AJ m/madam(bakpå var ikke det klengenavnet? synes å ha lest det en plass)
Etter at vi kopm hjem hadde vi litt oppsummering , side den var første gang på tung mc.
Da var det to hun hadde å klage på ,
1. bråker for mye
2. vil ha mere touring preget
tja se hvordan det gikk (ikke les: helvetes kvinnfolk)
nåja er jo ikke så lei meg da, nuff said.
når det er sagt er vrod en dritmoro sykkel å kjøre, cruise i 50 60 70 80 nyyydelig, travelt? bare vri på rulla det , det går så det griner, med en turtallskurve opp til 10500 rpm der slår turtalls sperra inn, og moment i motoren fra bånn av er det dritmoro,
pga scraemin eagle stageII kammene formelig eksploderer motoren på 7k, nå er også alt i motoren oppgradert for å tåle dette, fra standard har den 125hk på svinhjulet til nå 154hk, di mister ca 15% fra svinhjul til bakhjulet , sykkelen er tunet av Lazyboyz til 134rwhk.
hvis man bare tør så er det ikke noe problem å holde følge med disse sportsyklene(ikke les: plastraketter)
Men jeg er jo blitt en gammel mann så det blir mere rolig langs veiene på meg , er ikke så gærn som jeg var før.
men adrenalin kicket det er der fremdeles.
Aller helst vil jeg ikke selge V, men det blir for kostbart å sitte med 2 slike sykler, dessuten kan bare bruke 1 av gangen og ville fått et valg-problem , hva skal jeg kjøre idag ?? elle melle..... Your'e out!...
stakkar tenk på den som måtte være igjen å ikke få være med...
Akk ja nå det bare a vent vente vente som jokke og valentinerene sa.....
Sola skinner og jeg er så glad, det er fordi jeg skal treffe deg idag....
Nå må jeg bare få parkert denne skrivekløen litt , og få gjort litt andre ting.
har sittet litt å hørt på Blues Brothers musikk , akkurat nå "I dont know"
"what did i say to piss you off this time babiiiiiiiiiii"...... for ikke glemme "messing with the kid"
"Hey Elwood you wanna mess with the kid ? - nah i dont wanna mess with the kid"
"what about you people out there YOU want to mess with the KID ?"
Idont know lyrics
"I Don't Know"
Sick and tired by the way you do
Good time papa gonna poison you
Sprinkle goofer dust all around your bed
Wake up one of these days, find your own self dead
She said you shouldn't say that
I said What did I say to make you mad this time baby?
She said Umm...
I don't know
My oh my oh my
She said I don't know but my baby's holding down
The woman I love has got devil in her jaw
Clothes she's wearing made out of the best of cloth
She can take 'em and wash 'em, put 'em upside a wall
She can throw 'em out a window, pick 'em up a little before the fall
Sometimes I think you got your habits on
She said You shouldn't say that
I said What did I say to piss you off this time baby?
She said Umm...
I don't know, my oh my, I don't know
But my baby's holding down
My momma told me, my momma sat down and cried
She said you're too young to have as many woman as you got
I looked at my mother dear, didn't even crack a smile
Said If woman don't kill me I don't mind dying
The woman I love, I want to wait for last
The woman I love, I have all class
Thought I warned you baby, a long time ago
Better watch your step or I'm going to have to let you go
She said you shouldn't say that
I said Baby
You know when you bend over I see every bit of Christmas
And when you bend back I'm looking right into the new year
She said Honey, you know I gave up cigarettes for my new year's resolution
But I didn't give up smoking
I said Woman, you going to walk a mile for a Camel
Or are you going to make like Mr Chesterfield and satisfy?
She said That all depends on what your packing
Regular or kingsize
Then she pulled out my Jim Beam, and to her surprise
It was every bit as hard as my Canadian Club
I said What now you got to say baby?
She said Umm...
I don't know
My oh my oh my
I don't know
But my baby's holding down
tenker at dette får holde for denne gangen......
får legge ved litt bilder av den nye.