Etterlevelse av regelen skal gjennomføres av FjellKontroll Øst,som etterhvert vil utvide sin virksomhet også til andre rekreasjonssteder i landet !
Noe for oss sammen med NMCU ?

010409.....

Trodde alle motorsykler var gutter jegKjitta8648 skrev:Dem om det. Så lenge evt veier er stengt med bom eller andre fysiske hindringer, kan de vente seg et besøk av en hyggelig fyr på en grønn kawazaki av mannetypen. :)
Egentlig er det bare en maskin på to hjul.Ragnhild skrev:Trodde alle motorsykler var gutter jegKjitta8648 skrev:Dem om det. Så lenge evt veier er stengt med bom eller andre fysiske hindringer, kan de vente seg et besøk av en hyggelig fyr på en grønn kawazaki av mannetypen. :)![]()
Intruder skrev:Sjusjøen Velforening hadde årsmøte mandag,hvor de gjorde vedtak om ikke å tillate MC-kjøring/mopedkjøring i hytteområdene !
Etterlevelse av regelen skal gjennomføres av FjellKontroll Øst,som etterhvert vil utvide sin virksomhet også til andre rekreasjonssteder i landet !
Noe for oss sammen med NMCU ?![]()
010409.....
Dette innlegget var en aprilspøk,og dett var dett...![]()
Hahahahahaha !!!!!!!!!!
Hvis du er som bjørnen,flytter du vel snart ut fra hulen igjen nå ?Kjitta8648 skrev:Har brukt påsken til å flytte på meg.
Her er min nye hule.
Det er jo den letteste tingen?? en fire, fem plakater av Kawasaki så er du i gang... Planter?? Oppskrytt.. drit i demKjitta8648 skrev:Ingen fare for det. En plante eller to skal jeg nok finne plass til. Så må jeg ha noe på veggene.