Det vet jeg ikke før jeg får regninga. Men da jeg fylte i november betalte jeg 8,65 kr literen. Så får vi se.mekkern skrev:Hvor mye må du ut med for literen nå?Desmo skrev:Sitter og venter på fyringsolje nå. Den kalde førjulsvinteren sørget for stort forbruk, så nå må jeg fylle tanken. Jeg bestilte i dag morges og ble lovet olje i dag. Den lokale oljeleverandør kan det der med gammeldags service.
Ja, det var dyrt. Nesten 1,50 over det jeg betalte sist jeg fylte.Onsløv skrev:10 kroner litern betaler en kompis av meg... jeg synes det var dyrt.... men hva vet jeg...![]()
I dag kom regninga på olja, og det ble 9,35 pr liter levert på tanken min. Så det har gått opp en del siden november i fjor.mekkern skrev:Hvor mye må du ut med for literen nå?Desmo skrev:Sitter og venter på fyringsolje nå. Den kalde førjulsvinteren sørget for stort forbruk, så nå må jeg fylle tanken. Jeg bestilte i dag morges og ble lovet olje i dag. Den lokale oljeleverandør kan det der med gammeldags service.
Det der var hverken fugl eller fisk. Å blande deler fra Ducati og "det amerikanske merket" syns jeg var merkelig. Men han som har gjort det har vel en mening med det.Twister skrev:Dette har vel ikke så mye med fyring å gjøre, (med mindre ikke desmo fyrer seg opp over vedlagte link.) men snarere en liten kuriositet som jeg fant..
Tenkte den kunne være av interesse for en med desmo som nick
Denne karen har tatt en HD motor og forfinet den med litt italiensk eleganse, resultatet; en "desmoharley" så gjenstår det å se om resten tåler turtallet
http://thekneeslider.com/archives/2007/ ... completed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan vel ikke kalle Ducati for "svin"???ArcticTiger skrev:Du tenker kanskje på at det blir som: "Å kaste perler for svin"....
ejs skrev:Kan vel ikke kalle Ducati for "svin"???ArcticTiger skrev:Du tenker kanskje på at det blir som: "Å kaste perler for svin"....
Min kone syntes at Ducati høres ut som symaskin... "duc--duc--duc--"
![]()
![]()