Skikkelig drittvær her i Fredrikstad i dag så fristet ikke å kjøre verden rundt. Men det skal blir opphold fremover nå

Jada, bilen er vanntett, men det frister ikke mye og dra avgårde i konstant regn rett etter jobb

Skikkelig drittvær her i Fredrikstad i dag så fristet ikke å kjøre verden rundt. Men det skal blir opphold fremover nå
Du, @Bjerknez og andre må gjerne opprette brukererfaringstråder om bilene deres, men bruk da dette underforumet:
Snart helg @Bjerknez ... da blir d turBjerknez skrev: 18 des 2024, 17:19Skikkelig drittvær her i Fredrikstad i dag så fristet ikke å kjøre verden rundt. Men det skal blir opphold fremover nå![]()
Jada, bilen er vanntett, men det frister ikke mye og dra avgårde i konstant regn rett etter jobb![]()
Det er mottatt.AJ skrev: 18 des 2024, 17:21Du, @Bjerknez og andre må gjerne opprette brukererfaringstråder om bilene deres, men bruk da dette underforumet:
viewforum.php?f=65
Dette synes jeg var en rar og ikke minst unødvendig og på grensen til å være en surmaget kommentar.Bjerknez skrev: 18 des 2024, 17:52 @Bjerknez og andre må gjerne opprette brukererfaringstråder om bilene deres, men bruk da dette underforumet:
viewforum.php?f=65
Det er mottatt.
Men da bør du også rydde opp i din egen tråd for der ligger det mange brukererfaringer av biler. Bare et tips![]()
Takk for det
"Testet" er vel å ta i, hehe. Jeg har brukt dem litt random og dem funker som bare det, men utover det er nok ikke jeg kvalifisert til å "teste" multimetere.BjørnSover skrev: 22 feb 2025, 22:58 I furtebuen har vel du testet noen Kina multimeter…
Jeg trenger et som ‘kan holde’ høy/lav måling for å feilsøke litt. Har du en anbefaling?
Kjørevanter i silke faktisk....ErikW skrev: 22 feb 2025, 23:46 @Bjerknez
Du må få kjøpt deg slike BMW M/// skinnhanskekledte. Er helt nydelig å kjøre med.
Disse har jeg hatt i 15-18 år ca.
IMG_5073.jpeg
IMG_5074.jpeg
er jo skinn dette da. Fisefint du liksom. Skikkelige biler kler hansker og mye bedre å kjøre med. Bruker de mye jeg
Pretensiøst er ordet jeg tenker på
Måler det til nærmeste 0,05v er jeg fornøydBjerknez skrev: 22 feb 2025, 23:58"Testet" er vel å ta i, hehe. Jeg har brukt dem litt random og dem funker som bare det, men utover det er nok ikke jeg kvalifisert til å "teste" multimetere.BjørnSover skrev: 22 feb 2025, 22:58 I furtebuen har vel du testet noen Kina multimeter…
Jeg trenger et som ‘kan holde’ høy/lav måling for å feilsøke litt. Har du en anbefaling?
Jeg har ikke brukt høy/lav funksjonene noe særlig, bortsett fra på de to syrere Brymen multimeterne jeg har. For å se om de andre kultimeterne mine har denne funksjonen må jeg først finne ut, hehe.
Jeg regner med FredrikE24 kommer til å klø i fingrene etter å svare her, så da blir det nok Fluke du må ha![]()
Hehe, jeg ser dor meg selv rusle inn på den lokale bensern for å fylle kaffekoppen hvor jeg glemmer å ta av meg kjørehanskene. Der rusler jeg inn med skinn/silkehansker med en stor M-logo på som meget tydelig "flasher" at jeg har en BMW M-versjon stående på utsiden. Jeg synes dette blir i overkant jeg altså, hehe.ErikW skrev: 23 feb 2025, 16:43er jo skinn dette da. Fisefint du liksom. Skikkelige biler kler hansker og mye bedre å kjøre med. Bruker de mye jeg
Til det bruket trenger du ikke dyre greine. Men så er det jo med alt annet. Mange av oss vil gjerne ha noe som gjerne er flottere enn man fortjener. Evt. kjøpe noe man kan vokse med.BjørnSover skrev: 24 feb 2025, 10:57 Trenger å måle hvor mye spenning synker forskjellige steder fra batteri (12v) i båten til baugthruster. Må være på styrepisisjon for å kjøre thruster. Sender deg pm.
Beklager innspillet og at du ser for deg så mye rart.Bjerknez skrev: 23 feb 2025, 23:38Hehe, jeg ser dor meg selv rusle inn på den lokale bensern for å fylle kaffekoppen hvor jeg glemmer å ta av meg kjørehanskene. Der rusler jeg inn med skinn/silkehansker med en stor M-logo på som meget tydelig "flasher" at jeg har en BMW M-versjon stående på utsiden. Jeg synes dette blir i overkant jeg altså, hehe.ErikW skrev: 23 feb 2025, 16:43er jo skinn dette da. Fisefint du liksom. Skikkelige biler kler hansker og mye bedre å kjøre med. Bruker de mye jeg
Er jo bare artig med slike innspill da. Morsomt med tips rundt BMW og effekter som kan hjelpe en i hverdagen. Hanskene i seg selv er jo tøffe og dem er garantert deilige å ha på seg, men som sagt, for MIN del blir dette litt "flashy". :)ErikW skrev: 24 feb 2025, 23:02Beklager innspillet og at du ser for deg så mye rart.Bjerknez skrev: 23 feb 2025, 23:38Hehe, jeg ser dor meg selv rusle inn på den lokale bensern for å fylle kaffekoppen hvor jeg glemmer å ta av meg kjørehanskene. Der rusler jeg inn med skinn/silkehansker med en stor M-logo på som meget tydelig "flasher" at jeg har en BMW M-versjon stående på utsiden. Jeg synes dette blir i overkant jeg altså, hehe.ErikW skrev: 23 feb 2025, 16:43er jo skinn dette da. Fisefint du liksom. Skikkelige biler kler hansker og mye bedre å kjøre med. Bruker de mye jeg
Har litt lust på dette jeg også. Men trenger jeg det? Overhodet ikke, hehe.FredrikE24 skrev: 24 feb 2025, 23:18 Kjøpte meg et flunka nytt Fluke 87V multimeter her forleden. Særdeles fornøyd!