Bare og tørre veier stappfulle av telehiv, og høye brøytekanter

Bare og tørre veier stappfulle av telehiv, og høye brøytekanter
Oki! Hadde vært litt moro å fått seg et slikt "høy brøytekant-bilde"Olav K skrev:Bare og tørre veier stappfulle av telehiv, og høye brøytekanter
Du store alpakka, det blir jo mange da, som drar. Lordshaft, Ojda og Znirln, undertegnede samt Roald med Speed 3 og Marthon med Rocket 3ojda skrev:Hallo OlavK![]()
Da kan jeg melde at forandringen av ferieuker er i orden, så Alpeturen er forsåvidt i box![]()
![]()
![]()
Har tatt ferien fra 22/6 - 10/7. + helgen i etterhånd da![]()
Det burte være så det holder![]()
Det som står igjen da, er å se hvor vanskelig Colorline er i forhåld til ombooking av biletter,
men det er detaljer. Så tur blir det
Her er det nummeret før man må danne Grønn, Gul og Rød gruppeOlav K skrev:Du store alpakka, det blir jo mange da, som drar. Lordshaft, Ojda og Znirln, undertegnede samt Roald med Speed 3 og Marthon med Rocket 3ojda skrev:Hallo OlavK![]()
Da kan jeg melde at forandringen av ferieuker er i orden, så Alpeturen er forsåvidt i box![]()
![]()
![]()
Har tatt ferien fra 22/6 - 10/7. + helgen i etterhånd da![]()
Det burte være så det holder![]()
Det som står igjen da, er å se hvor vanskelig Colorline er i forhåld til ombooking av biletter,
men det er detaljer. Så tur blir det![]()
Dette har et stort potensiale for å bli gøy!!!![]()
Nei, missforstå meg rett, jeg kjører mer en gjerne med den "skumle onkelen din"Olav K skrev:Jeg har ikke mye plass på TriDays, kun et rom med bad.
Jeg har tatt ansvar for meg og Znirln, men han kjører KTM så mulig han finner på noe annet.
Etter TriDays har jeg en slags plan, uten at den er spikret... men en slags Dannelsreise blir det nok.... igjen alpene og omegn, fra øst mot vest, innlagt et bad i middelhavet, samt endel kvalitetskjøring i Frankrike
Styresaft: Det er det som er fordelen med å ta ferge Sørover,LordShaft skrev:Jeg har store planer om å bedrive aktiviteter jeg vet onkel blir å misunne når han er på tri days
Hva med å legge inn noe øl smaking en av de dagene? Få litt bredere innblikk i weißbier verden.
Ojda, jeg har med meg styrkesaft på tur. En flaske med lasanta må vi ha. Konge å høre du blir med på tur![]()
Note4
En nasjonalpark midt i østerrikeojda skrev: AT-5741
TriDays er i en liten by i Østerrike, Neukirchen am Grosvenediger.LordShaft skrev:Jeg regner med du tar på deg opplæringsrollen, å beriker meg med din erfaring på nettopp dette punktetSå får Onkel ta over planleggingen når han er tilbake i "flokken"
![]()
Eneste som gjenstår på to do lista mi, er å skaffe meg regndress (fristende å kjøpe der nede) også en kriega 20 liter til som jeg kan ha på tanken. Det jeg ikke får med meg på 50L 30 L på hekken og 20 på tanken, ja det blir ikke med på tur kan jeg bare si deg![]()
Jeg er faen meg så klar for tur jeg har ikke ord. Kjærringa i huset biter negler i frykt av at jeg skal bli bitt av basillen og gjenta dette hvert årFordelen med å jobbe turnus sier bare jeg
![]()
Tør jeg spørre, nøyaktig hvor denne Tridays går av stabelen? Tenkte jeg skulle gløtte litt i kartene å se hvilke nærliggende morro en burde få med seg
Jeg hadde jo 5 klistremerker fra Grossglockner tapet oppå hverandre på gammeltiger`nLordShaft skrev:Sier du det jaJa men da er det jo veldig liten tvil om hva vi skal klare å finne på mens du er "opptatt"
Ja en liten pekepinn på hvilken himmelretning vi bør unngå hadde vært ålreitojda skrev:
Men vi bør jo få vite hva vi skal ligge unna Olav
Dere må da kjøre akkurat hvor dere vil for meg... men jeg har lyst å ha følgende orientering på turen-LordShaft skrev:Ja en liten pekepinn på hvilken himmelretning vi bør unngå hadde vært ålreitojda skrev:
Men vi bør jo få vite hva vi skal ligge unna Olav![]()
Ja nå kommer vi ikke utenom at det er ett par generasjoner mellom oss, så noen uenigheter når det kommer til sånn "utsmykking" av sykkelen![]()
Olav K skrev:Dere må da kjøre akkurat hvor dere vil for meg... men jeg har lyst å ha følgende orientering på turen-LordShaft skrev:Ja en liten pekepinn på hvilken himmelretning vi bør unngå hadde vært ålreitojda skrev:
Men vi bør jo få vite hva vi skal ligge unna Olav![]()
Ja nå kommer vi ikke utenom at det er ett par generasjoner mellom oss, så noen uenigheter når det kommer til sånn "utsmykking" av sykkelen![]()
Grossglockner, Stelvio, Como/Lecco sjøen, Andermatt i Sveits (Susten og Splugen pass) deretter mot sørfrankrike for et bad i middelhavet, nordover mot Annecy i Frankrike. Da tror jeg tiden begynner å nærme seg hjemtur for min de l:knegg
ang. ølsmaking.... jeg er RIMELIG sikker på at de serverer både weiss-og andre forfriskninger under TriDays
LordShaft skrev:Det høres nok ut som vi skal kose oss alle sammen. Hvem er det som er ansvarlig for å bestille finevær på denne turen?
Det er mye som står og faller på denne turen. Hvor bitt blir jeg av basillen, hvilken effekt vil det få på valget av sykkel, blir jeg å fortsette på dette smykket av en R sykkel, eller blir jeg å gå for en større buss som seniorbandenIkke godt å si, men noen viktige erfaringer blir jeg nok å gjøre meg
![]()
Å til deg Onkel, for meg, som er helt ukjent i disse trakter, har jeg mer igjen for å slå følge og dra med meg flest mulig inntrykk underveis. Så heller delta mere i planlegging ved neste tur. For når det kommer til steder å se, ja så er du hakket mer orientert enn jeg er
LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
Er også jævlig kult at det er flere som får henge seg med på turen. Hvor mange er vi oppe i nå? 6?
Lordshaft, Ojda, Olav K , Znirln fra forumet her. I tillegg er nå Marthon og Roald fra TiV med, de har bestilt plass på samme avgang på Kielbåten, og de skal på TriDays.LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
Er også jævlig kult at det er flere som får henge seg med på turen. Hvor mange er vi oppe i nå? 6?