Skal bli artig å høre om det fungerer

Det der var hverken fugl eller fisk. Å blande deler fra Ducati og "det amerikanske merket" syns jeg var merkelig. Men han som har gjort det har vel en mening med det.Twister skrev:Dette har vel ikke så mye med fyring å gjøre, (med mindre ikke desmo fyrer seg opp over vedlagte link.) men snarere en liten kuriositet som jeg fant..
Tenkte den kunne være av interesse for en med desmo som nick
Denne karen har tatt en HD motor og forfinet den med litt italiensk eleganse, resultatet; en "desmoharley" så gjenstår det å se om resten tåler turtallet
http://thekneeslider.com/archives/2007/ ... completed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan vel ikke kalle Ducati for "svin"???ArcticTiger skrev:Du tenker kanskje på at det blir som: "Å kaste perler for svin"....
ejs skrev:Kan vel ikke kalle Ducati for "svin"???ArcticTiger skrev:Du tenker kanskje på at det blir som: "Å kaste perler for svin"....
Min kone syntes at Ducati høres ut som symaskin... "duc--duc--duc--"
![]()
![]()
Idag så jeg sola fra kjøkkenvinduet for første gang i år. Den skinner vel egentlig på huset fra den 10.Desmo skrev:Nå har vinter'n lagt sin kalde ishånd over Toten. I går var det -20, og i dag -25 da jeg stod opp. Det gir ikke så mye vårfornemmelser akkurat. Det er jo bare å sitte inne og fyre som gjelder. Sola skinner jo ,men den varmer så lite enda.
Brrr....Intruder skrev:Om dere ikke har det kaldt nok der dere er,begynner Rørosmartnan i disse dager.
Er et fint og interessant show syns jeg,og er det vindstille virker det ikke så ille kaldt !!
Si ikke det, si ikke det. Det har vel vært kaldere der.ArcticTiger skrev:Så i avisen at det var -40 i Karasjok i dag, ikke mye vårlig det heller
Har jeg gjort deg opprørt? Det var da ikke meningen.ArcticTiger skrev:![]()
ÅÅÅHHHHHhh-fyttti-hællvettte
![]()
![]()
![]()