AJ Arena...
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Re: AJ Arena... Ny Tiger komfort!
Kor mye må man regne med å betale for en ok dreiebenk?
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Spørs vel litt på flaksen det, man må følge med på ryktebøren, og på sånne plasser som finn.nojhn skrev:Kor mye må man regne med å betale for en ok dreiebenk?
De små, men ikke så små at de er ustabile til de dimensjonene de er tenkt å klare er ofte forholdsvis dyre, og forsvinner fort.
Har du plass til noe som er 4m langt og 1,5m bredt og veier 2-3 tonn, så er det en del bra å få tak i billig!!
Denne så jo grei ut til hobbybruk, 17900,- +moms går ut fra at den er ny.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26047278" onclick="window.open(this.href);return false;
God gammel solid sak 10000,- Har du plass så...
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26258692" onclick="window.open(this.href);return false;
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
ArcticTiger skrev:Apropos kjede seg; har du scottoiler eller annen automatisk kjedesmører på din Tiger AJ?
Nå tråkker du i litt bedervet salat...

MaxTron skrev: Har du plass til noe som er 4m langt og 1,5m bredt og veier 2-3 tonn, så er det en del bra å få tak i billig!!
Er den ikke litt ubekvem å sove på da ?
-
- Motorsykkelen din: x
Nei da :-) Du bare setter en senterspiss i bakdokka, og plasserer beina i kjåksen. Så skrur du til bakdokka til du sovner.....Pollti skrev:MaxTron skrev: Har du plass til noe som er 4m langt og 1,5m bredt og veier 2-3 tonn, så er det en del bra å få tak i billig!!
Er den ikke litt ubekvem å sove på da ?
-
Ja pollti kjøper opp allt rælet vi andre ikke trenger merAJ skrev:Ingen kjedesmører på Tiger'n, nei.ArcticTiger skrev:Apropos kjede seg; har du scottoiler eller annen automatisk kjedesmører på din Tiger AJ?
Hadde Hawkeoiler (http://www.hawkeoiler.com/" onclick="window.open(this.href);return false; - er ut til at nettsidene til produsent/selger ligger nede...) på TDM'en er periode, men den var mer til bry enn nytte. Solgte greia til Pollti og jeg tror faktisk han fikk den til å funke bedre enn hva jeg gjorde...
Tror neppe jeg kommer til å montere noen kjedeoljesmører på Tiger'n...

Trefelling skal man være forsiktig med.AJ skrev:Snaughogsten kan man ane konturene av, men høyttalerne får lov til å være inne - hele åretJalmar skrev:Syns å huske at jeg kjrte forbi oppi traktene dine med Tea i fjor en gang...Men jeg så jo etter et område med snauhogst og store høytalere på tunet.
.
Blir vel mer snauhogst i løpet av vinteren, vet je... til naboers hoderystende fortvilelse... Å bedrive trefellingsmassakre her i landet, er som å pirke borti hjertemuskelen til mange, virker det som.
De blir blå i trynet og får pusteproblemer og sliter veldig med å finne fotfestet i tilværelsen igjen om trefelling bringer på bane...
For 3-4 år siden bestemte Velforeningen seg for å ta ibruk en gammel fotballøkke på feltet,men da det var noe overgrodd etter mange års forsømmelse så krevde det en liten innsats med motorsag.
Akkurat det var ikke noe problem,undertegnende hadde akkurat kjøpt seg helt ny Jonsereds,og var mere enn villig til å prøve denne ut.Velforeninga sa det var fritt fram.
En formiddag satte jeg igang,og det er utrolig hvor mye man får gjort med skikkelig verktøy iløpet av den timen jeg fikk jobbe ifred. Men så var det også bråstopp,da fotballøkka/friområdets eier stod bak meg og pikka meg på skuldra. Han var slettes ikke enig i at vi skulle rydde skog på hans eiendom

Her i forrige uka syns jeg det så ut som om han hilste på meg igjen,men er ikke sikker

ikkebike.norwegianforum.net
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Dukker stadig opp morsomme eBay ting i posten om dagen.
I dag fikk jeg denne kombinerte rumpetaske/ryggsekk-saken - en artig og meget praktisk sak å ha med på tur
:

I dag fikk jeg denne kombinerte rumpetaske/ryggsekk-saken - en artig og meget praktisk sak å ha med på tur

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Må en tur til Suleskar i år også, ser jeg :-)
Hvorfor?
Rett og slett fordi jeg fant dette på et bilde som Rottenikken har lastet opp her på MCsiden.no
:
Har jo ikke vært der med Tiger 1050'en enda
;)
Om jeg har PMS?
Kan du trygt si!
Hvorfor?
Rett og slett fordi jeg fant dette på et bilde som Rottenikken har lastet opp her på MCsiden.no

Har jo ikke vært der med Tiger 1050'en enda

Kan du trygt si!

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Re: AJ Arena... 1050 p.m.s. ...
Der har du en potensiell tradisjon gående AJ
En årlig tur dit for kaffe og lunsj i det fri er nok et MUST 

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Javisst! Tror fort at dette kan bli en slags 'pilgrimslede' for Tiger 1050 folket, ja!ArcticTiger skrev:Der har du en potensiell tradisjon gående AJEn årlig tur dit for kaffe og lunsj i det fri er nok et MUST

-
Jeg blir gjerne med hvis jeg er sørpå når det er aktuelt! Men midten av mai er vel kanskje i tidligste laget?AJ skrev:Javisst! Tror fort at dette kan bli en slags 'pilgrimslede' for Tiger 1050 folket, ja!ArcticTiger skrev:Der har du en potensiell tradisjon gående AJEn årlig tur dit for kaffe og lunsj i det fri er nok et MUST
Planlegger sørovertur i september og, da blir jeg å kjøre med Det Buldrende Hjertet, kan det aksepteres

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
ArcticTiger skrev:Jeg blir gjerne med hvis jeg er sørpå når det er aktuelt! Men midten av mai er vel kanskje i tidligste laget?AJ skrev:Javisst! Tror fort at dette kan bli en slags 'pilgrimslede' for Tiger 1050 folket, ja!ArcticTiger skrev:Der har du en potensiell tradisjon gående AJEn årlig tur dit for kaffe og lunsj i det fri er nok et MUST
Planlegger sørovertur i september og, da blir jeg å kjøre med Det Buldrende Hjertet, kan det aksepteres

karosseri er for biler!
-
Nei NÅ tuller du MT
Du er ikke bare Helt på Jordet, men attpåtil på Feil Jorde