[video]https://www.youtube.com/watch?v=dCfKBg4kWPk[/video]

Ok, da har jeg tatt hull på flasken. en det var desverre ikke noe som blir å skryte av fra denne kanten. Masse søtlig fruktig smak mye i (aprikose-området), som etter min mening ikke har noe å gjøre i en WhiskyLordShaft skrev:Høres jo veldig fortreffende ut at vi skal på colorline om 39 dager![]()
Men jeg har ikke nok bagasjeplass til å få med alt jeg har lyst på heheMen hørt rykter om at en triumph har godt med plass
![]()
Å helst skal den ha slike gamle ubruklige knapper både her å derBusa Trond skrev:Flotte videoer.
Ser Tigeren smyger seg så lett til beins fremfor Ducatin oppover bakkene der![]()
Men hvem er det som har gitt ojda klarsignal til å kjøre med en slik rød bøg farge på Tigeren, blå skal den den være, BLÅ ikke rød
Der er jeg helt enig... Det er helt greit med et snev av frukt, nesten så en blir litt usikker på hva det er en smaker på... men for mye fruktig smak er ikke noe godt i whiskeyBamsefar skrev: Ok, da har jeg tatt hull på flasken. en det var desverre ikke noe som blir å skryte av fra denne kanten. Masse søtlig fruktig smak mye i (aprikose-området), som etter min mening ikke har noe å gjøre i en WhiskyDrikkbar, men ikke noe jeg vil "huske navnet på"
![]()
Skal se om jeg ikke får flasket en liten smak til deg på reisen, så sparer du nok dem hundringsene
HahahaBamsefar skrev:Jeg ville nok heller sagt: A whisky fit for a feminin Prince :-)å
Neida,alle bildene var der de. Men jaggu ble det litt hulter til bulter over de jaLordShaft skrev:
Flotte filmer, både til JRO og Bamsefar, men filmen din stoppet så brått??Har ikke hele blitt lastet opp eller?
RuneMC skrev:Den så skarp ut selv uten å se knivbladet.
Regner med at det er "aktverdige formål" her. Inspirert av Monsen på tur? Slenge ut fiskestanga, sløyes med denne flotte kniven og hives så på den elektriske grillen du har koblet til USB-uttaket ?
LordShaft skrev:Rødt gjør seg uansett sykkel![]()
Flotte bilder, kjekt å høre du har kost deg på sykkelen i dag.
Jeg så den mailen du sendte meg, er det noen av dere kloke hoder som har vurdert å bestille bord på båten i forhold til mat, eller skal vi seile på Onkel sin GLID å satse på at de gjør plass til oss
Var forresten i kontakt med Colorline i forbindelse med jobben på fredag,LordShaft skrev:
Jeg så den mailen du sendte meg, er det noen av dere kloke hoder som har vurdert å bestille bord på båten i forhold til mat, eller skal vi seile på Onkel sin GLID å satse på at de gjør plass til oss