Ja, men hva med å ta litt selvkritikk på sine egne formidlingsevner da? Dette burde jo dere spadd inn med t-skje langt tidligere!!!ojda skrev: Det har RuneMc og jeg prøvd å formidle i flere år vi,
men dere er jo så fordømra treige

Ja, men hva med å ta litt selvkritikk på sine egne formidlingsevner da? Dette burde jo dere spadd inn med t-skje langt tidligere!!!ojda skrev: Det har RuneMc og jeg prøvd å formidle i flere år vi,
Tror jeg skal ta til meg litt av den info'en og kjøpe meg et slikt kamera, jeg ogsåLordShaft skrev:Ja, men hva med å ta litt selvkritikk på sine egne formidlingsevner da? Dette burde jo dere spadd inn med t-skje langt tidligere!!!ojda skrev: Det har RuneMc og jeg prøvd å formidle i flere år vi,
Ja, vi burde nok ha lagt det inn som lydfil, eller enda bedre youtubeklippLordShaft skrev:Ja, men hva med å ta litt selvkritikk på sine egne formidlingsevner da? Dette burde jo dere spadd inn med t-skje langt tidligere!!!ojda skrev: Det har RuneMc og jeg prøvd å formidle i flere år vi,
Jeg var faktisk inne å kikket på grip i går, og tenkte faktisk på akkurat det med utløserknappen! Faktisk jævlig godt tips Ojda, dette skal jeg definitivt kikke nærmere på...ojda skrev:Du skal forresten få et lite mod-tips gratis av meg.
Utløserknappen er litt i flateste laget til å operere med hansker![]()
Ta en slik liten selvklebende gummiknott som er på kjøkkendører o.l.
Eller medfølgende data-routere o.l. å klistre på avtrykkeren. Klar forbedring.
Husk å tørk over med fettfjerning først (Konjakk fungerer fint)
NemligLordShaft skrev:Jeg var faktisk inne å kikket på grip i går, og tenkte faktisk på akkurat det med utløserknappen! Faktisk jævlig godt tips Ojda, dette skal jeg definitivt kikke nærmere på...ojda skrev:Du skal forresten få et lite mod-tips gratis av meg.
Utløserknappen er litt i flateste laget til å operere med hansker![]()
Ta en slik liten selvklebende gummiknott som er på kjøkkendører o.l.
Eller medfølgende data-routere o.l. å klistre på avtrykkeren. Klar forbedring.
Husk å tørk over med fettfjerning først (Konjakk fungerer fint)
WOW mannepoeng !LordShaft skrev:Greit å legge listen lavt....
Morsdag...? Lav list...? Åja...LordShaft skrev:Hvordan imponere på morsdagen![]()
.......
Greit å legge listen lavt.... har de ikke så store forventningene til deg, skal det så lite til å imponere![]()
LordShaft skrev:Jeg har ingen andre deler på sykkelen i karbon, for å sitere kanten....karbon er som heroin....et skudd å du er hekta. Så jeg vil prøve å unngå carbon enda... det blir fort unødvendig dyrt å kjøpe en slik karbon del, for så å lakke den etterpå.
Men liker tankegangen![]()
Note 4