Å herregud, skal bli liggende å vri meg i senga noen timer i kveldojda skrev:Et lite bidrag fra meg LordShaft
https://m.youtube.com/watch?v=kLmJ6fPOl5E" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kommer til å bli 60 LANGE dager.

Å herregud, skal bli liggende å vri meg i senga noen timer i kveldojda skrev:Et lite bidrag fra meg LordShaft
https://m.youtube.com/watch?v=kLmJ6fPOl5E" onclick="window.open(this.href);return false;
LordShaft skrev:Hahahahaha ler meg ihjel. Den skatten er lang og dyr
Note4
Tommas skrev:Gratulerer med junior, lærlingplass er ikke dumt!
Tar en kald, skummende for deg jeg
Tror jeg henger meg på bingobanden jegOlav K skrev:Lordshaft, Ojda, Olav K , Znirln fra forumet her. I tillegg er nå Marthon og Roald fra TiV med, de har bestilt plass på samme avgang på Kielbåten, og de skal på TriDays.LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
Er også jævlig kult at det er flere som får henge seg med på turen. Hvor mange er vi oppe i nå? 6?
I tillegg skal iallefall tre til fra TiV nedover, men reisemåte og rute har jeg ikke for meg. De har dog rom på samme gjestehus som meg- Jeg vet ikke om Znirln vil henge med i Newchurch under TriDays eller om han blir med bingobanden på fantestreker andre plasser![]()
I tillegg skal enda ett par tre Triumphister fra østlandet nedover, de har fått rommet jeg bestilte på et gjestehus like ved Newchurch
Så jeg tipper at norsk blir et vanlig språk der nede i år også :-D
Der det er øl, er det hjerteromZnirlN skrev:Tror jeg henger meg på bingobanden jegOlav K skrev:Lordshaft, Ojda, Olav K , Znirln fra forumet her. I tillegg er nå Marthon og Roald fra TiV med, de har bestilt plass på samme avgang på Kielbåten, og de skal på TriDays.LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
Er også jævlig kult at det er flere som får henge seg med på turen. Hvor mange er vi oppe i nå? 6?
I tillegg skal iallefall tre til fra TiV nedover, men reisemåte og rute har jeg ikke for meg. De har dog rom på samme gjestehus som meg- Jeg vet ikke om Znirln vil henge med i Newchurch under TriDays eller om han blir med bingobanden på fantestreker andre plasser![]()
I tillegg skal enda ett par tre Triumphister fra østlandet nedover, de har fått rommet jeg bestilte på et gjestehus like ved Newchurch
Så jeg tipper at norsk blir et vanlig språk der nede i år også :-D![]()
![]()
Rekner med de har plass til meg på turen :-)
Bare dere er snille med Papa Ojda så.. han er jo en eldre herre, må du huske påZnirlN skrev:Tror jeg henger meg på bingobanden jegOlav K skrev:Lordshaft, Ojda, Olav K , Znirln fra forumet her. I tillegg er nå Marthon og Roald fra TiV med, de har bestilt plass på samme avgang på Kielbåten, og de skal på TriDays.LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
![]()
Rekner med de har plass til meg på turen :-)
Om du ikke tømmer alt for mye øl på kveldene, er det jo veldig mye bra kjøringOlav K skrev:Bare dere er snille med Papa Ojda så.. han er jo en eldre herre, må du huske påZnirlN skrev:Tror jeg henger meg på bingobanden jegOlav K skrev:Lordshaft, Ojda, Olav K , Znirln fra forumet her. I tillegg er nå Marthon og Roald fra TiV med, de har bestilt plass på samme avgang på Kielbåten, og de skal på TriDays.LordShaft skrev:Hehehe jeg ser minst en alpefilm om dagen på youtube.... Jeg sitter å planlegger bestilling av diverse småtteri... Alt skal være klart for TIDENES turDette har jeg hatt lyst til i alt for mange år nå. 2 måneder så er vi på veien. Håper bare vi får mye bra vær nedover.
![]()
Rekner med de har plass til meg på turen :-)![]()
Jeg ser at TriDays stjeler noen kjøredager, men man kan reise på mc-ferie et annet år også![]()
Men begynner å bli klar, jææævlig klar faktisk![]()