den tar med seg mye av restene av vinteren

Men jeg er ikke trygg for vinteren på lenge,har i enkelte tilfelle kommet snø her
langt ut i mai.

Men får da håpe vi slipper det..

ZZR-Tom,ser du tar med fanden,vet du at Brumunddal er stedet Gud glemte og Fanden forlot ?ZZR-Tom skrev:Forsiktig med ka du ønsker deg :-#
Her regner det som fanden og det ser ut som det kjem til å gjere det til påske
Takket være stormannsgalskap hos enkelte skjedde det merkelige at både Brumunddal og MoelvDesmo skrev:Brumunddal er et tettsted på det "mørke fastland", eller Hedemark som de sier selv.
Når det gjelder å ønske seg regn, kunne jeg gjerne ta et par solide regnskyll nå. Det hadde gjort godt på møkka langs veiene. Men ikke "bergenstilstander" med konstant regn.
Som om jeg skulle sagt det selv !Desmo skrev:Farken! Nå kunne den gode klestørken gitt seg. Det blåser jo så en skulle tro en var på kysten. Jeg er litt lysten på en liten sesongåpningstur, men det blir ikke aktuelt i sånn vind.
Skattetrekk merkes kanskje ikke, men hvis man får tilbake noen kroner merkes det på den psykiske helsa, ihvertfall i noen dager.Desmo skrev:Skattetrekk merkes ikke på helsa, men i bankkonto/lommebok.
Været snur fort i april. I går var det sol og 10-12 +grader. I dag er det 0 og regn/sludd i nordøsttrekken som er iskald. Den trekken kjennes på hele kroppen om en er litt for vårlig i tøyet. Godt en har varmt og godt husrom å holde seg inne i.