God Påske!
Endelig litt fri fra den daglige jobben. Blir nok noe slarke jobbing sammen med kona i sjappa hennes, men godt å komme vekk fra det daglige maset nå
Litt sein i avtrekkerne på service og dertil tilbehør fra Maartens i vinter, men i stad fikk jeg telefon at dem var klare for sending.
Noe vinterlig her i dag samt at yr.no melder noe vårlig luft ei uke fremover så da passer det bra at det bedt inn noen venner til påske.
Har fundert litt på dette med påske, det sies at Jesus mettet 12 mann på et brød men det har jaggu meg stått i SE&HØR at vår Norske Rune Rudberg klarte å mette over 1000 damer på et brød uten å krype til korset
Blitt en god del drone kjøring den seiner tid også. Hadde noen uforklarlige stopp på kommunikasjon med drona når den var langt unna, men den er såpass oppegående at den kommer hjem av seg selv hvis noe er galt. Dette kom og gikk samt at jeg bytte batteri uten at det hjalp. Kjøpte nye batterier i dag til fjernkontrollen og da funket den bra, så jeg har nok funnet ei batteripakke her hjemme som er fordervet og gått over dato som jeg har flørtet med

Bastian har satt på en gimbal på sin denne uka, men mulig den er i tyngste laget for phantom 1 maskinen. Vi får forske litt til på den saken der.
Hakhap fikk kjøpt seg en feit V4 denne uka og da kom jeg til å tenke på denne Ducati RR V4 som kvesta meg ned i Hokksund for noen år siden.
Her er verdens flotteste mc-lyd

God Helg!
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=XONIc_g ... detailpage[/video]