Opp til meg så hadde det blitt en i karbon. Nå er jo jeg så ung at jeg synes dekaltrimming er litt tøft også

Er jo sexy den HP4 da

Jeg vet at mange bruker dette på felgene sine, med veldig gode resultat (hvertfall på bilder)ojda skrev:Har gnagd litt i topplokket, og tror ikke det har vært nevnt, og for all del: Jeg har ingen erfaringer,
men hva med Plastidipp på undertry`n i carbon.
Etter hva jeg har forstått er det jo "bare" å maskere, spreye, la tørke og beundre![]()
Ombestemme seg til høsten, og gå igang med ny layout![]()
De missforstår unge mann, gjør de ikke alltid detLordShaft skrev:Jeg vet at mange bruker dette på felgene sine, med veldig gode resultat (hvertfall på bilder)ojda skrev:Har gnagd litt i topplokket, og tror ikke det har vært nevnt, og for all del: Jeg har ingen erfaringer,
men hva med Plastidipp på undertry`n i carbon.
Etter hva jeg har forstått er det jo "bare" å maskere, spreye, la tørke og beundre![]()
Ombestemme seg til høsten, og gå igang med ny layout![]()
Men de plast delene, som undertrayen er såpass billig, at dette er deler jeg vil ta meg råd til å kjøpe i ekte karbon. Finnishen ser også langt bedre ut, i forhold til glans og total inntrykk. Siden jeg har den sykkelen som jeg har, blir det litt jalla jalla som jompa sier å spraye på.
Dessuten ser jeg behovet for å bruke noen av kronene mine på slike ting, før kjerringa stikker av med de å bruker det på noe fornuftig *grøss*
Jo, men redd jeg ikke klarer svingen før veggen uten farlig lavt nedleggmortenolb skrev:Er det ikke bare å kjøre ned trappa, da?
Se her ja, slipper man å lete selvSuperMorten skrev:Funker dette?
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/AT ... stk-41062/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uansett må du tenke på at det er litt tyngde i sykkelen. Jeg ville ihvertfall hatt en til å hjelpe meg hver fang jeg skulle opp eller ned.
IKKE kjør ned, hvis du gjør det allikevel så husk å få noen til å filme så du får lagt det ut på internettet slik at alle kanLordShaft skrev:Vært ute å inspisert huset mitt i dag, gjort meg opp en liten prioriteringsliste på hva som må gjøres først. Av en eller annen merkelig grunn, fant jeg det langt viktigere å prioritere vinterlagringsplass til sykkelen min enn å male huset(selv om dette er kjerringa som skal ta)
Jeg har en utebod, som er god plass til sykkelen min i.... som jeg tenkte å bruke som lager for biken, den blir stående tørt, men kaldt. Ikke isolert eller varme der ute.
Problemet oppstår når jeg skal ha den ned og inn.... da det er noen trappetrinn ned til døren. Noen smarte ideer på hvordan jeg kan løse dette enkelt?
Jeg vurderte å ta to 2"x6", skru de sammen også lage noen klosser som passer i trinnene, slik at det blir en rampe i trinnene.... eller er det noen andre kreative hoder som vet om en enklere eller bedre løsning?