Fy flate for en pyse! Jeg leser bare «buhuu, sofa, laptop, dusj og dobbeltseng»
Neida, jeg skjønner at dette er spennende for deg, og dette er et åpent forum, og det er gøy å lage litt storm i et vannglass etc. Men jeg er jo ikke interessert i å lese så mye negativitet, ei heller prøve å overbevise noen om noe som helst. Jeg er ingen erfaren villmarksmann, men i flere år nå har jeg blitt dratt veldig mot denne måten å reise på.
Værprognosene er meget gode for neste uke, og turen er ikke planlagt og skrevet i stein nettopp fordi jeg vil ta det litt fra dag til dag. Blir det å regne en hel dag, vil det naturligvis påvirke veivalg, overnattingssted etc. Dette er en kosetur, ikke en tur der jeg skal bevise noe for noen. Jeg akter ikke å hverken kjøre eller campe i øsende regn.
Jeg har lyst til å stoppe underveis og lage meg kokekaffe på kaffekjelen og primusen. Kanskje stoppe og spørre på en lokal bensinstasjon eller sportsbutikk om de vet om noen steder i området som er fine å slå leir. Finne ut hvordan jeg kan kjøpe fiskekort osv. Så skal jeg finne det perfekte vannet jeg kan slå leir ved om ettermiddagen, kaste noen kast med fiskestanga og ikke stresse med noe som helst.
Jeg skal ha med meg en dorull, hvis det var det du lurte på. Og et håndkle, og toalettsaker. Så det er bare å ta en forfriskende dukkert om man føler for det.
Jeg har levd i en småbarnsboble i 4 år nå. Jeg lengter etter litt stillhet og å være helt alene

jeg kommer til å sove som en stein samme hvor jeg legger meg ned!
Høres ut som du må ta frykten ved hornene og «face your fear», Bjerknez!