Hva har du kjøpt i dag?
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Re: Hva har du kjøpt idag?
Når det gjelder sommer-hansker så kjøper jeg med litt mer lufting og kortere , men med knoke-beskyttere - skrekk og gru hvis du stuper i asfalten med de lycra-greiene.. , ser for meg at de også kan "smelte" inn i huden ved asfalt-rutsjing.
Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro? 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ikke lenge, men havner han i vannet så kommer han vertfall opp igjen tørr på fingrene!Toven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?

-
- Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
- Kontakt:
Ja jeg så de hadde slike der. Men disse var nedsatt og så greie ut som reserve eller innerhanske til noen andre "votter" jeg har!WikingTnT skrev:Når det gjelder sommer-hansker så kjøper jeg med litt mer lufting og kortere , men med knoke-beskyttere - skrekk og gru hvis du stuper i asfalten med de lycra-greiene.. , ser for meg at de også kan "smelte" inn i huden ved asfalt-rutsjing.
De går jo i lomma. Hater å ta på kalde våte hansker..
Hanskene blir nok greit blandet med huden hvis jeg tryner..

KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Kontakt:
HahahaBjerknez skrev:Ikke lenge, men havner han i vannet så kommer han vertfall opp igjen tørr på fingrene!Toven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?

(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
- Kontakt:
Håper på jeg slipper å skrive om erfaringen fra det her inne vaffalToven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?

(X)-Yamaha MT07, 2016
(X)-Yamaha MT07, 2016
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Bestilte for en snau uke siden og i dag kom pakka med KTM's nyutviklede case carrier kit. Et nytt oppheng som gjør at påmonterte sidevesker beveger seg sidevei. Dette skal visstnok gi stødigere og sikrere kjøring i høye hastigheter:

Ingen tvil om hvor denne kommer fra...

Mange deler, men ingen spesielt vanskelig monteringsjobb, som ble utført i garasjen senere på dagen:
viewtopic.php?p=307022#p307022
Fikk også et JT 17 tenners frontdrev i dag, kjapt levert fra Unaiten:

Greit å ha liggende i tilfelle jeg finner ut at jeg vil gå tilbake til originaldrevingen 17:42 i stedet for neddrevingen til 16 tanns frontdrev, som jeg gjorde for noen dager siden.
Mer om det her: viewtopic.php?p=306661#p306661

Ingen tvil om hvor denne kommer fra...

Mange deler, men ingen spesielt vanskelig monteringsjobb, som ble utført i garasjen senere på dagen:
viewtopic.php?p=307022#p307022
Fikk også et JT 17 tenners frontdrev i dag, kjapt levert fra Unaiten:

Greit å ha liggende i tilfelle jeg finner ut at jeg vil gå tilbake til originaldrevingen 17:42 i stedet for neddrevingen til 16 tanns frontdrev, som jeg gjorde for noen dager siden.
Mer om det her: viewtopic.php?p=306661#p306661

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
- HeHy
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
Jeg leste også det, men da jeg skulle velge modell og farge i en rullegardinmeny stod de ulike pottene som lagerført med antall bak.HeHy skrev:Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Det at det står lagerført har eg forstått at betyr at de har det på en av mangen lagre, usikker på om Sverige går under lagerført også.Dansekris skrev:Jeg leste også det, men da jeg skulle velge modell og farge i en rullegardinmeny stod de ulike pottene som lagerført med antall bak.HeHy skrev:Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

I dag ble det nye hendler og et baksete deksel:)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: Honda Hornet 600 2003
Idag bestilte jeg meg en Bosch GKT 55 Dykksag med 1600mm og 1100mm skinne.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ikke i dag, men for et par dager siden, hos Rusta i Sverige, ble det kjøpt tre skrukkeslanger med spylerpistol.
Fikk ikke tak i foretrukket sort slange, men måtte ta til takke med to knall blå og en knall rød for å koble sammen sånn at vi kan bruke den nede ved garasjen også.
Tvins har gående en TVreklame for Xhose, som er samme prinsippet som den vi har kjøpt.
Lett og fin slange, dette. Veier veldig lite i forhold til den "gode" gamle hageslangen.
Også lager den ikke krøll på seg som den gamle.
Og den har en enkel og grei spylepistol med mange spylermoduser. Ingen spyler som må skrus igjen, slipp håndtaket og vannstrømmen stoppes. Enkelt og greit.
Ypperlige til vask av MC
:

Aner ingenting om holdbarheten, men etter en test i dag og med tanke på prisen, anbefales den likevel helt uten forbehold.
Fikk ikke tak i foretrukket sort slange, men måtte ta til takke med to knall blå og en knall rød for å koble sammen sånn at vi kan bruke den nede ved garasjen også.
Tvins har gående en TVreklame for Xhose, som er samme prinsippet som den vi har kjøpt.
Lett og fin slange, dette. Veier veldig lite i forhold til den "gode" gamle hageslangen.
Også lager den ikke krøll på seg som den gamle.
Og den har en enkel og grei spylepistol med mange spylermoduser. Ingen spyler som må skrus igjen, slipp håndtaket og vannstrømmen stoppes. Enkelt og greit.
Ypperlige til vask av MC

Aner ingenting om holdbarheten, men etter en test i dag og med tanke på prisen, anbefales den likevel helt uten forbehold.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.