Takker for tips. Tar en smak til mandag

ojda:
Han har fått oppkjøring 5 mai, så han trenger kilometer nå på vårparten.
Regner med han henger på som et slips når det pølseilompe nede i Fritzl's kjelern til A.T i Andebua i april.
Så det blir nok en forsommer med kledelig gul vestBusa Trond skrev:45316:
Takker for tips. Tar en smak til mandag![]()
ojda:
Han har fått oppkjøring 5 mai, så han trenger kilometer nå på vårparten.
Regner med han henger på som et slips når det pølseilompe nede i Fritzl's kjelern til A.T i Andebua i april.
å.. tusen takk ojda, likte deg bedre førojda skrev: ...Er så kjekk Busa atte...
...Andebua ja, får vel snart gå igang å presentere Vårens happening.
Kan jo ikke la det bli pølser til overs vettdu
Ja, "forfriskende" veivalg på han der!Busa Trond skrev:Tror ikke dette er noe man angrer seg på ZZR.Erling![]()
I vinter så har jeg lest litt om nomaden Miquel Silvestre. Respekt av alle turen hans, jeg har gått på en smellen å kjøpt drone jeg også. Nå er sykkelen ferdig fra service og dronen ladet ferdig med det nyeste GoPro4, så da er det bare å kopiere denne legenden :-)å
[video]https://www.youtube.com/watch?v=jycFGuZ ... detailpage[/video]
Bare hyggelig å bidra til tigerevolusjon. Hvis du skal nedover til Andebua kan vi kanskje møtes på veien, Hønefoss eller noe? Så kan jeg prøve å holde følge. (Blir vel helt umulig nå som du har fått deg nye dempere og slipper å stå så mye når du kjørerBusa Trond skrev: Fikk investert i nye demper fremme og bak i vinter da Exploreren ikke er kjent for å være best på det. Dette er egentlig BMWilly sin skyld etter jeg fikk kjøre RTen han på noen kvapsete veier på prehøstturen 2014.
Uten og ha få testet dem skikkelig ut, så tror jeg det er mer egnet for meg og ha penga i dempere enn i å ha pengene i banken. Jepp godt fornøyd så langt![]()
Busa Trond skrev: BMWilly.
Knall det å kunne kjøre sammen nedover til "Tønsberg". Sender deg PM med mobilnummer så kan vi avtale
Tror vi var ute å kjørte ca tre timer. Tar nok like lang tid og få lastet inn å klippene på den gamle pc min, og få flettet dem sammenLordShaft skrev:Dæven denne filmen har tatt tid å lage![]()