HahahaBjerknez skrev:Ikke lenge, men havner han i vannet så kommer han vertfall opp igjen tørr på fingrene!Toven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?

HahahaBjerknez skrev:Ikke lenge, men havner han i vannet så kommer han vertfall opp igjen tørr på fingrene!Toven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?
Håper på jeg slipper å skrive om erfaringen fra det her inne vaffalToven skrev:Hvor lenge holde de hanskene på asfalten om uhellet er ute mon tro?
Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
Jeg leste også det, men da jeg skulle velge modell og farge i en rullegardinmeny stod de ulike pottene som lagerført med antall bak.HeHy skrev:Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
Det at det står lagerført har eg forstått at betyr at de har det på en av mangen lagre, usikker på om Sverige går under lagerført også.Dansekris skrev:Jeg leste også det, men da jeg skulle velge modell og farge i en rullegardinmeny stod de ulike pottene som lagerført med antall bak.HeHy skrev:Av det jeg har lest om de anleggene er at de blir laget på bestilling, så du må nok regne med å vente noen uker tenker jeg.Dansekris skrev:En Mivv GP slip on til horneten min. Brukt xlmoto for første gang, så spent på hvor lang tid det tar.
ff. skrev:Henta på MC Huset Nydal i dag
Det bilde er en XSR900... Kunne godt tenke meg en sånn i stedet for MT-07 som jeg har nå... Synes den ser bedre ut enn MT-09Royal skrev:ff. skrev:Henta på MC Huset Nydal i dag
Gratulerer gratulerer! XSR 700?
Er ikke dum den der, har en selv. Bare pass på at du øver på å sette den på et par ganger.KiMedic skrev:Tenkte det var lurt å ha en skikkelig lås med alarm! Denne var forsikringgodkjent ogsåKjekt med lys i den ene nøkkelen.