Vel, noe må man da gjøre for å redde det lille som er igjen av ære rundt Jompa-navnet.Olav K skrev:Jompa:![]()
![]()
Jeg synes du leverer hver gang du setter deg ned forran PCn, ett drivende godt innlegg som jeg har humret meg igjennom ett par ganger nå...
Fortsatt god jul (i den grad det er noe igjen) og Godt Nytt år
Min "navnebror" leverte ihvertfall ikke i den siste Kill Buljo-filmen. F**** og K**- humor kan være artig hvis det finnes antydning til poeng
i replikkene. Men når hele greia ser ut til å være at det er om å gjøre å si F og K-ordene flest mulig gang i ei setning, blir det bare barnslig.
Æ va altså på kino fredagskvelden.......
Tross alt ?, æ har da hatt ei utmerket jul.L-NA skrev:Høyres ut som du har hatt ei fin Jul tross alt Jompa. Om juleunderholdningen i år har vert en hevning eller en reduksjon i forhold til gammel Julehefter skal jeg ikke si noe om. Men, så skal i ihvertfall både DrGreve og Bringisen ha æren for å ha gjort en formidabel innsats i det henseende, selv om kanskje resultatet kan nå være så som så. For meg selv har dette vert nesten det eneste som har vert tilgjengelig.![]()
![]()
God Jul Jompa.
Og underholdninga ? Æ kalte dem skjorta og ræva for et par innlegg siden. Beavis og Butthead hadde vel vært bedre navn ?
God jul til deg også.
Ingen fare, om så galt skulle skje skal æ nok klare å reparere den igjen.Bringisen skrev: I fare for å risikere å ødelegge Jompa sin tråd , velger jeg å ikke kommentere noe mer utover dette.
Nei seriøst, du burde starte din egen blogg.
Æ likte det du skrev i "hvaerdenbestesykkelentråden" klokka 18.14 idag.
Så om du starte en egen blogg, kan æ love deg at æ skal hjelpe til med å holde liv i den med syrlige kommentarer. :-#
Å, det holdt æ nesten på å glemme; Gratulere med ny sykkel ! Æ både håpe på, og regne med at du blir fornøyd med den.