LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*
Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way! 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Helt riktig!! Tut og kjør... men skulle hatt en HP4 å parkert ved siden av denne sesongen HINT HINTTBI81 skrev:Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way!

Stiller da mer enn gjerne med turbussenLordShaft skrev:Helt riktig!! Tut og kjør... men skulle hatt en HP4 å parkert ved siden av denne sesongen HINT HINTTBI81 skrev:Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way!

Går ut fra du vet hvilket verksted du vil bruke. Ellers vil jeg anbefale å høre med MC Dyno på Hamar. En kollega fra jobb med 20 års erfaring med egen verkstedsdrift. Godkjent av Statens vegvesen.
Ellers fin farge på veggene! Ser du har egen inngang for dvergene som bor vegg i vegg
http://www.mcdyno.com/
Ellers fin farge på veggene! Ser du har egen inngang for dvergene som bor vegg i vegg

http://www.mcdyno.com/
-
- Kontakt:
Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i år
hehehe 

Kan da fort bli ny sykkel i år uansett. Men blir ikke HP4 som "nr2 sykkel", da blir det bytteLordShaft skrev:Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i århehehe

Og har skremt mang en litersykkel dinna bussen, må vite. Må bare jobbe så satans mye mer i svingene

-
- Kontakt:
Busa lever definitivt opp til sitt rykte, på godt og vondt. Det er en grunn til at det har vært en såpass populær sykkel for mange 

-
- Kontakt:
La det være sagt, jeg har ikke rørt en malerkost.... Men jeg tok på meg jobben å få vekk maskeringsteipen. Jeg er redd den hadde blitt på noen uker om jeg ikke tok initiativ her
Jeg kan gjøre mye arbeid, liker forsåvidt å jobbe, men male!!! Det er definitivt det verste arbeidet jeg kommer ut for

Jeg kan gjøre mye arbeid, liker forsåvidt å jobbe, men male!!! Det er definitivt det verste arbeidet jeg kommer ut for

Nå begynner jo dette brannmann-yrket å bli så pop at du bør kunne skaffe deg noen "hangarounds" som gjør diverse småtjenester som å male huset - mot at du legger inn et godt ord for avansement i søknadsbunken til eventuelle ledige stillinger
http://www.dt.no/560_vil_bli_brannmann-5-57-43283.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dt.no/560_vil_bli_brannmann-5-57-43283.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
- Kontakt:
Hehehe....tanken har slått meg noen ganger 
Det er et utrolig populært yrke, men ikke alle er klar over hva de begir seg utpå. Er bare jævlig glad jeg kom gjennom nåløyet da jeg var inne på opptak. Det var mange om stillingene da også.
Note 4

Det er et utrolig populært yrke, men ikke alle er klar over hva de begir seg utpå. Er bare jævlig glad jeg kom gjennom nåløyet da jeg var inne på opptak. Det var mange om stillingene da også.
Note 4
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
TBI81 skrev:Kan da fort bli ny sykkel i år uansett. Men blir ikke HP4 som "nr2 sykkel", da blir det bytteLordShaft skrev:Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i århehehe
![]()
Og har skremt mang en litersykkel dinna bussen, må vite. Må bare jobbe så satans mye mer i svingene
Er da ikke "redd" for å jobbe litt i svingene du

(Takk for sist forresten!)
-
- Kontakt:
Godt å se deg innom her igjen Globe
Alt for lenge siden sist.... Er du bare innom på besøk, eller er det fare for at vi ser deg hyppig framover?

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Blir nok hengende her noe mer fremover ja, leser meg opp og blir vel å prege miljøet der jeg bør, kan og føler at jeg må :-) 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Globe skrev:Blir nok hengende her noe mer fremover ja, leser meg opp og blir vel å prege miljøet der jeg bør, kan og føler at jeg må :-)

Veldig hyggelig at du stikker innom!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Kontakt:
Ja det er jo litt å lese seg opp på, går ikke tom for lesestoff med det første :-)
Vinteren er jo alltid preget av litt intriger og drama
Fortell, hvordan står det til med den karen? Får vi en liten oppdatering i bloggen? Har ikke sett du har vært aktiv på youtube noe særlig heller... Så fryktet en stund sykkelen var parkert
Vinteren er jo alltid preget av litt intriger og drama

Fortell, hvordan står det til med den karen? Får vi en liten oppdatering i bloggen? Har ikke sett du har vært aktiv på youtube noe særlig heller... Så fryktet en stund sykkelen var parkert