?

Jalmar skrev:Sosionomene kommer vel inn i ettertid og tar seg av de 410000 foppalsupportera og oldemora til AJ som har fått sjalet i revers.
Differensialakademikere er jo intet mindre enn genialtJalmar skrev:Hvis de studerer seg videre fra girkassa og utover mot drivakslingene, ville de kunne kalle seg differensial-akademikere. Det måtte jo være noe å hige etter
?
Jeg har mange ganger satt pris på jenter som var flinke på blokkfløyte. Syns det er koselig med musikalske jenter.Pollti skrev:Jalmar skrev:Sosionomene kommer vel inn i ettertid og tar seg av de 410000 foppalsupportera og oldemora til AJ som har fått sjalet i revers.
Helt feil ! De forsker sikkert på hvordan de skal åpne verkstedhåndboka fra Dattisun om Transit gearkasser med Skodagearstenger og Kakkerlakk bakhjul.Jeg har en kamerat som er Professor i noe så merkelig om hvordan folk opplever å gå på trygd/pensjon og overgang til gammlehjem. Tror jeg det er. Men han kjører Alfa Romeo. han burde nok svinge innom her og møte oss som virkelig tenker på våre medmennesker og hvordan vi kan hjelpe de i vanskelige gearkasse tider. Professoren er nesten like dum som meg, vi er sikkert de to eneste som satt igjen hver tirsdag i 6 år fordi vi ikke skjønte blokkfløyte spilling. Kanskje like greit at bare en av oss ble Professor ?
eh - kan jeg få nevne "Zen and the art of motorcycle maintainence"?Jalmar skrev:Jeg tror at fagakademikere burde fordype seg mer i girkasser. Da ville de fått et mer nyansert syn på livets hemmeligheter. Og de ville kjent den forferdelige lukta av girolje.
Jalmar skrev:Nå er det faktisk mandag, og det har vært mandag veldig mange timer. Og enda har vi ikke hørt en dritt om innholdet i den PAKKEN som kom. Var det en Transit, var det en girkasse full av tommeltotter, var det bare 410000 foppalsupportere, har oldemora til AJ fortsatt sjalet i behold???
Dette og en million andre spørsmål venter på svar, AJ !!!![]()
HØRER DU???
Vi er spente på om dette gikk bra, eller om det har blitt ett (trans)mission impossible.
Prioriterer du ikke oss?AJ skrev: har vært litt opptatt med andre ting i dag.....
Fikk jammen beskjed på e-post idag at dette tastaturklaviaturet var på vei. Dukker vel opp om et par dager, tenker jeg.Jalmar skrev:Dessuten trenger du bilen når du skal hente klaviaturet til læpptåppen din. Og kujern og andre finmekaniske verktøy som er kjekt å ha til selve skifteopperasjonen.
Ikkeno rart det går nedenom og hjem for bilbransjen sier jeg bare.
Jalmar skrev:Enden på leksa blir nok at sykkelen må ofra girkassa si til Almeraen, slik at AJ kan få henta klaviaturet til læpptåppen. Dermed blir Sykkelen stående ubrukt i Transiten mens oldemora må kjøre rundt i Skoda uten girstang.
Jeg hadde jo håpet at AJ kunne få lånt læpptåppen til Baron von Waffel, men den har jo meldt seg inn i Fn.