Duke 890'en hadde var også veldig bra til tross for null beskyttelse, der hadde KTM virkelig gjort en jobb. Stort sett hatt nakne sykler opp igjennom så ikke slik at ikke klarer litt vind men en grense for alt...AJ skrev: 03 apr 2025, 14:54 Selv er jeg positivt overrasket over V7'ern. Ingen turbulens, kun jevn fartsvind og lite vindstøy også egentlig. Men bruker likevel alltid ørepropper. Så min erfaring er at Moto Guzzi synes å ha truffet godt med aerodynamikken på denne sykkelen.
Hjelm og førerhøyde kanskje det som påvirker mest om ser bort fra sykkelen å stemmer sikkertAJ skrev: 03 apr 2025, 14:54 Mulig innbilning, men synes for øvrig det virker som at vindstøyen er lavere med halvhjelm enn med hel- og åpningshjelm...![]()

Fikk forresten testet nye dekat headeren også. Synes var hakket kveikere men halvt år siden kjørt den så vanskelig å sik sikkert. Litt råere lyd men fremdeles lite støy, litt småpopping når går av gassen men ikke noe voldsomme greier. Ikke noe hakkete eller rar på gassen heller men håper blir endra bedre når får inn mapping.
