Spent på denne micrometric løsningen selv, jeg...
Men den virker lovende, men det gjenstår å se om den er like bra som dobbelt D-ring...
Mer det om om den trinnløse stramminga som er enn ubetinget fordel med dobbelt D-ring, sånn jeg ser det...
I dag var dagen 38 minutter lengre en sist søndag. Neste søndag er det vårjevndøgn, og da er dagen 6 timer lengre enn ved vintersolverv..:-) Så nå går det fort mot Sankthans, og vi må telle ned den andre veien....hehhe
For dem som drømmer om varmere strøk: På tusen meters høyde
er det godt med sne også i fjellene nord i Hellas.
På passet (1365 meter) var det minst en meter.
I denne høyden er temperaturen om dagen er tar grader.
Livet får mer far med følgende motto: Litt sne er ingen hindring!
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
Når en starte sesongen har med hva type motorsykkel en har. En tourer bryr seg ikke om ei skrape i lakken eller at an ruster eller om an ikke kan ta svingene i hurtig tempo. Ei heller bryr an seg om super duper klær, klær skal være praktiske mener an. Mest macho er det med en sølete tourer en eller annen gudsforlatt plass, støkk i sørpa.
Mener her tourere flest, ikke noen her spesielt.
Jeg skal fortsette å vente te april, trygg i at jeg som sports-tourer ikke gjør noe ute av karakter i det.
mulig jeg er litt på trynet men forsto ikke den der...hvis jeg kjører når det er mulig og jeg har lyst er jeg en touringsjafør?og det var avhengig av sykkeltypen?og det skulle være et mål å bli mest mulig sølete? jaha..
De så har sports mc f.eks vente som regel lenger, de som har tourer feks starte tidligere. En tourer kjøpte ikke den for å kjøre som en sports fører gjør de har andre prioriteringer. Tror det eller ei ikke alle mc`r er helt komplett like. Ikke optimalt vær for en sports mc nå, ei heller føreren.
Samme her, oppkjørselen vår og parkeringsplassen ligger i ly for solen, så det tar nok litt tid før snøen smelter her og. Men når den er vekk, da er det henting av MC. Får se i helgen, hvis jobben tillater det
Hvis ikke snøen er vekk da, så blir det nok frem med hageslange og varmtvann