Og de ser bra ut

Men det gjenstår å se hvor godt de tåler vask, ikke minst hvor robust påtykt logo og tekst er i vask...
Gizmodude fikk til og med størrelsen han ønsket, nemlig XXXL

Størrelsene er romslige, for å si det slik...

Ja, merka det, men det er jo greit å ha noe enn kan vokse litt i!AJ skrev:Størrelsene er romslige, for å si det slik...
Hey!
Bubbu skrev:Bestill også en til kona, kjæresten, elskerinna![]()
Siggen skrev:Da er bestillingen sendt
Det er mulig denne er sendt til en annen adresse i Brummunddal. Kanskje du skal sjekke med Bicerman...?Intruder skrev:Bestilte en trøye,denne har ikke kommet....De kan jo ha glemt å sende dem,de kan
ha blitt borte i posten eller noe......
Har ihvertfall ikke sett noen....
Så jeg fortsetter å vente....;)
Om en ny blir sendt,har jeg ut fra ovenstående størrelsesytringer behov for xxl,virker det som !!
Gjorde en tur til min bror som bor på Gjøvik,hans post blir omsortert dit fra tidligere bopel,og DER var t-skjorta.AJ skrev:Det er mulig denne er sendt til en annen adresse i Brummunddal. Kanskje du skal sjekke med Bicerman...?Intruder skrev:Bestilte en trøye,denne har ikke kommet....De kan jo ha glemt å sende dem,de kan
ha blitt borte i posten eller noe......
Har ihvertfall ikke sett noen....
Så jeg fortsetter å vente....;)
Om en ny blir sendt,har jeg ut fra ovenstående størrelsesytringer behov for xxl,virker det som !!
Han har samme etternavn som deg, mener jeg å vite...?
Sender deg kopi av bestillings-eposten som PM senere i dag...
Men nå! skal jeg ut på tur i finværet![]()
Fine, ikke sant?Gammelgutt skrev:Tittet i poskassen i dag og der var det en pakke til Gammelgutt. Jeg skjønte ingenting før jeg åpnet pakken, hadde glemt at jeg bestilte 2 stk.