Hei!Godtvoksen skrev:I huset jeg har reservert er det tre soverom. Foreløpig er det kun jeg og Globe som har reservert hvert sitt rom. Gammelgutt har sagt han skal bruke kjøkkenet og lage middag, men ikke svart på om han vil ha det tredje rommet som er ledig. Onsløv har fått tilbud men ikke svart bekreftende på om han vil ha det tredje rommet. Så jeg får si først til mølla får disponere rommet...evike skrev:Vi har stått på "Usikker" en stund pga. en hel haug med andre arrangementer.
Når jeg nå ringte Sløvika Camping så var det ikke flere innendørs overnattingsplasser igjen.
Det var veldig synd for kroppen min har for øyeblikket nedlagt veto mot å sove i telt på LENGE!!
Hvis noen kommer opp med alternativ overnattingsplass så dukker vi gjerne opp!
Er det mobbing på gang her nå???Globe skrev:Hmmm..du GV??.....by the way........jeg er sannelig ikke sikker på om den oppstillingsplassen foran huset er stor nok............for HONDAEN din![]()
![]()
Duville skrev:Er det mobbing på gang her nå???Globe skrev:Hmmm..du GV??.....by the way........jeg er sannelig ikke sikker på om den oppstillingsplassen foran huset er stor nok............for HONDAEN din![]()
![]()
![]()
er nok bare misunnelse -
Veldig hyggelig...Globe skrev:
Javisst!!Lun, god, velmenende kameratslig mobbing...og JA!!...jeg skulle GJERNE hatt samme sykkelen selv...bare så det ikke er NOE tvil om akkurat det
![]()
Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>
Godtvoksen skrev:Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>![]()
Sitter på jobb og har ikke så god tid til å lete etter svaret:Godtvoksen skrev:Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>![]()
Dere må ha med sengetøy eller sovepose, eventuelt kan det i følge prislisten leies:evike skrev: Sitter på jobb og har ikke så god tid til å lete etter svaret:
Skal vi ha med
- Sovepose
- Sengetøy
- Ingen av delene, kommer til oppredde senger?
Har du flytta sammen med vinterbilen????????Onsløv skrev: Ny kone-/vinter-bil er i hus,