Lista er i oddetall så når siste runden er unnagjort skal det bli artig å se om den står igjen den som jeg faktisk ender opp med

Hei du, vi stemmer jo uver ka du SKAL kjøpe.Det her e ikke no konkuranse der vi skal gjette ka du kjøpe, nå nei duDexter skrev:Det har du helt rett i Snikkeren! Når jeg sletta resultatene så var det flere som hadde kryssa ut mer enn 2... men vi lever med det.. nå er det stadig flere gode kandidater igjen på lista.
Lista er i oddetall så når siste runden er unnagjort skal det bli artig å se om den står igjen den som jeg faktisk ender opp med
Nei nei. Du må jo lese alt. Dere stemmer over hva jeg IKKE skal kjøpe. Den dere mener jeg skal kjøpe vil jo stå igjen til slutt dersom flertallet har stemt "riktig"jhn skrev:Hei du, vi stemmer jo uver ka du SKAL kjøpe.Det her e ikke no konkuranse der vi skal gjette ka du kjøpe, nå nei duDexter skrev:Det har du helt rett i Snikkeren! Når jeg sletta resultatene så var det flere som hadde kryssa ut mer enn 2... men vi lever med det.. nå er det stadig flere gode kandidater igjen på lista.
jhn skrev:Litt dårlig formulert av mæ kanskje ,vi stemme ut de du ikke skal kjøpe men den som står igjen SKAL du kjøpe Basta
Aha! Tog du han?jhn skrev:Litt dårlig formulert av mæ kanskje ,vi stemme ut de du ikke skal kjøpe men den som står igjen SKAL du kjøpe Basta
V-strom'en ser nok ut til å ligge i faresonen.jhn skrev:Ja du bør nok det,men frykt ikke,du ender nok opp med en bra sykkel.
Bare gode alternativer igjen så det blir nok bra![]()
Så lenge det blir en V-strom
E det en god grunn til å stikke tommelen i været synes du?Snikkeren skrev:V-strom'en ser nok ut til å ligge i faresonen.jhn skrev:Ja du bør nok det,men frykt ikke,du ender nok opp med en bra sykkel.
Ikke det at v-strom'en er en dårlig sykkel, men jeg har en viss annen sykkel som favoritt blandt de.jhn skrev:E det en god grunn til å stikke tommelen i været synes du?Snikkeren skrev:V-strom'en ser nok ut til å ligge i faresonen.jhn skrev:Ja du bør nok det,men frykt ikke,du ender nok opp med en bra sykkel.