MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

Legg inn av Onsløv »

Godtvoksen skrev:Det blir vel neppe noe av denne turen i år? Kanskje begynne å planlegge en slik RoadTrip for 2012, når Norgestreffet er i Lofoten?
http://lofoten-mc.net/norgestreffet_2012.htm
Jøss, naboområdet til familen til madammen jo. :scratch
Tror eg må sende hu opp i fly og kjøre sjøl.
Evnt ta hurtigruta opp som vi gjorde i fjor. :-k

-mvh-
Kristian

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

Legg inn av MaxTron »

Hva skjer egentlig med denne Roadtripen???

Har ikke vært veldig aktiv innpå her i det siste, men har fått med meg at både Dexter og Globe har trukket seg, ser at det fortsatt er 8 personer som står oppført som "sikker" på påmeldingsskjemaet...

Har noen andre tatt på seg å organisere turen??

Ser at noen i tråden antyder at turen er avlyst...???
Vist dette stemmer burde det vel ha blitt opplyst om dette i overskrifta på tråden??! (Den ligger jo på forsiden hele tiden) Og i PM til alle påmeldte?

Æ har lagt ferien til denne tiden for å få mulighet til å være med, så Æ kommer til å kjøre uansett!!
Har desverre ingen konkrete planer med tanke på overnatting og andre praktiske ting, så vist turen har "koka bort i kål'n" så får æ ta sånt på sparket...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

Legg inn av Dexter »

Hei.

Det kan vel se ut som at dersom ingen andre tar "lead" på turen så er den vel å anse som avvlyst. Det er bare å beklage, men slik ble det nå denne gangen. :dontknow

Emnet er ikke lengre annonsert på forsiden.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

Legg inn av MaxTron »

OK.

Som sakt kommer æ til å kjøre denne turen uansett.

Overnattinger og dagens kjørerute blir planlagt underveis.

Er heller ikke bestemt på om æ kjører fra norgestreffet på søndag, eller mandag.

Vist flere vil være med er folk selvfølgelig velkomne til det.
Det er bare å snakke til en som går rundt i en treffvest med en god del "skrammel" på og
Bilde
På ryggen og MaxTron brodert oppe på høyre side på vesten. :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens road-trip 2011 - Nord-norge

Legg inn av ArcticTiger »

Dexter skrev:Hei.

Det kan vel se ut som at dersom ingen andre tar "lead" på turen så er den vel å anse som avvlyst. Det er bare å beklage, men slik ble det nå denne gangen. :dontknow

Emnet er ikke lengre annonsert på forsiden.

Da regner jeg ikke med at det blir noen organisert "road trip" kjøring i mitt område denne sommern.

:vs Men det er alltid trivelig å treffe forumister, så om noen skal på tur nord-/sørover forbi her på E6 gjennom Narvik, så er Mekka åpen for Kaffe og Juging :thumleft
Her er og god plass for et telt eller to. Og litt cruising i nærområdet skal vi nok og få til. Send meg gjerne en PM, så jeg kan holde meg hjemme :D !

Svar