Ellers har jeg såvidt begynt å se på nye sesongen av britiske The Fall. Veldig bra den også, som jo det meste fra england er! Sherlock er også innertier, og Broadchurch var ganske bra. For ikke å nevne Doctor Who. Og Luther.
Av serier som man bare "må se" så er det jo fort gjort å nevne Six Feet Under og Twin Peaks. Fantastiske begge to. Jeg liker også å nevne Scrubs, men ikke like mange som er enige med meg der

Ellers kan det vel også være verdt å nevne Homeland, House Of Cards, Suits, True Detective, The Knick, Chuck, Dexter, Fringe, Eureka, Misfits, Leverage, Psych, Top Of The Lake, Weeds, Community.
Og av ren "jeg trenger noe gøy å se på", så nevner jeg Arrested Development, BoJack Horseman, Brooklyn Nine-Nine, Dag, Family Guy, It's Always Sunny In Philadelphia, Louie, Modern Family, New Girl, Parks And Recreation, Silicon Valley, South Park, The Big Bang Theory, Trailer Park Boys, Workaholics, 30 Rock, Better Off Ted, Black Books, Reaper, The Inbetweeners, The IT Crowd, The Loop, The Office(både UK og US).
Og hvis noen lurte; Ja, jeg ser alt for mye på tv-serier.