ArcticTiger skrev:Det blir nok som to forskjellige verdener de 2 sykkla dine ja

Tøffe på hvert sitt vis, begge to

Blir du å beholde KZ1300, eller
Ulempen med en 1200 MTS er at den er lei å "holde igjen", spesielt i 6o og 70-soner. Der likern seg dårlig

Hei AT, ja det er virkelig to forskjellige verdener. 30 år er lang tid for utvikling og mye har skjedd på den tiden. Den klart største forskjellen er støtdempingen, med Kawan tidlig på våren med mye telehiv og dårlige veier var dette et mareritt. Måtte holde meg fast så godt jeg kunne når det gikk som værst. Med de nye Skyhook sytemet til Ducati er dette bare en fryd. Den absorberer støt som jeg aldri trodde var mulig. Og så selvfølgelig alt av elektronikk da, driver fremdeles å lærer meg hvordan alt skal fungere og trykker på knapper i hytt og pine.
Når det gjelder å holde fartsgrenser så er ikke denne sykkelen anderledes enn andre, løsningen jeg har lært meg er å ta igjen biler foran meg og i 50 - 60 og 70 og ikke kjøre forbi. I 80 - 90 og 100 grensene er det litt større frihet til å kjøre forbi og kjøre litt mere aktivt.
Og husk ojda jeg har bare 14 hester mer enn deg, jeg kan også velge to kjøremoduser som har 100 hk. altså 36 mindre enn deg. Så jeg tror horna du var redd for skulle gro ut med Ducatien er litt å overdrive.
Om jeg skal beholde veteranen eller ikke har ikke blitt bestemt ennå, jeg tar den beslutningen litt ut i mai. Hvis jeg skal selge tror jeg det er et godt tidspunkt.