Josie's holder åpent som vanlig
velkommen til en hyggelig kveld sammen med gode MCvenner

Er visst flere som planlegger utenlandstur...mekkern skrev:driver sånn smått å planlegger ferietur i overgangen mai/juni i europa med sykkelen..ser ut som det blir ferje og tog fra hamburg ned til Verona-og ei uke oppover derfra over bakkar og berg...
Kan fort hende at jeg slenger med med på en tur, om det er mulig...Jalmar skrev: Det blir nok et roligere mc-år for mitt vedkommende i 2009. Skal fortsette utforskingen av Norge og Sverige. Resten av Europa får være i fred for meg.
Bra jobba Jalmar. Ligger laaaaangt på etterskudd her. Du har gjort en kjempejobb så langt...!Jalmar skrev:Jeg sitter og pusler med hjemmesia. Har fått ferdig indeksen for turreferatene 2008. Nå mangler bare å skrive resten av referatene. Det er ganske mye jobb. Bilder skal sorteres og lastes opp, kart skal lages og referatet skrives. Men det er en artig jobb.
Jeg også....? O:)AJ skrev:Kan fort hende at jeg slenger med med på en tur, om det er mulig...Jalmar skrev: Det blir nok et roligere mc-år for mitt vedkommende i 2009. Skal fortsette utforskingen av Norge og Sverige. Resten av Europa får være i fred for meg.