Hva har du kjøpt i dag?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
ZZR-Erling

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av ZZR-Erling »

Stempel til YZ125

Bilde

Paknigssett samme:
Bilde

Stempel på denne "MX-Racer" på 125ccm og 35hk skal byttes hver 40 time :)

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Jompa »

ZZR-Erling skrev:Stempel til YZ125

Bilde

Paknigssett samme:
Bilde

Stempel på denne "MX-Racer" på 125ccm og 35hk skal byttes hver 40 time :)
Samme skifteintervall som stillongsene mine : :knegg knegg
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

ZZR-Erling

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av ZZR-Erling »

Haha :-)

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av KawaJens »

Får ikke handlet så mye mc relatert siden eg ikke har mc lenger. Men har nettopp "kjøpt" kjøkkenet i min nye leiligheten og måtte ut med 45 000kr i tillegg der. Elektriker regningen dumper vel straks inn og og den blir på 40 000kr og :-)å

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Smatree Gooseneck Clamp for rask montering av Gopro på autovern, veiskilt og uendelige kameravinkler på egen MC. :P :p

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Kawagutten »

Orion skrev:Smatree Gooseneck Clamp for rask montering av Gopro på autovern, veiskilt og uendelige kameravinkler på egen MC. :P :p
Den så smart ut og vil tro er noe flere kommer til å kjøpe :thumleft
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Impulskjøp på Finn.no :thumleft Heilt i grenseland i størrelse, men prøvesatt ein sykkel og da føltes den bra. Blir å bruke den på søndagsturer ut av Oslo.

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Garmin Zumo 350LM :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Zoom H2n lydopptaker.

Teste den på MSX'en te helga dersom været er OK. Kjøpte tilbehørspakka også. Blei for jalla med den rosa skumgummien fra jobb. Vil ikke folk skal tro jeg drar opp en fleshlight hver gang jeg roter i sekken. :P :p

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23137
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Bjerknez »

Til å begynne med så klinte jeg til å kjøpte meg Roland R-26 lydopptakeren og jeg fant ut at til bruket mitt (ta opp eksoslyd fra sykkelen) så var Zoom H1 minst like bra. For å utnytte dyrere mikrofoner fullt ut så bær man befinne seg i lokaler egnet for lydinnspilling etc. og eller ha behov for flere funksjoner etc. Dessuten så er Zoom H1 mye mindre i størrelse.

Men for all del... mikrofonen er sikkert bra den :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Bjerknez skrev:Til å begynne med så klinte jeg til å kjøpte meg Roland R-26 lydopptakeren og jeg fant ut at til bruket mitt (ta opp eksoslyd fra sykkelen) så var Zoom H1 minst like bra. For å utnytte dyrere mikrofoner fullt ut så bær man befinne seg i lokaler egnet for lydinnspilling etc. og eller ha behov for flere funksjoner etc. Dessuten så er Zoom H1 mye mindre i størrelse.

Men for all del... mikrofonen er sikkert bra den :thumleft
Stor fan av RJ sine videoer på youtube. Fant ut han brukte H2n, og var godt fornøyd. Så gadd ikke finne opp kruttet på nytt. :-) Hadde selvsagt gjort seg med en mindre opptaker, men siden jeg fikk en god magefølelse for denne var valget enkelt.

[video]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... COlC8dmeeY[/video]

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23137
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Bjerknez »

Orion skrev:
Bjerknez skrev:Til å begynne med så klinte jeg til å kjøpte meg Roland R-26 lydopptakeren og jeg fant ut at til bruket mitt (ta opp eksoslyd fra sykkelen) så var Zoom H1 minst like bra. For å utnytte dyrere mikrofoner fullt ut så bær man befinne seg i lokaler egnet for lydinnspilling etc. og eller ha behov for flere funksjoner etc. Dessuten så er Zoom H1 mye mindre i størrelse.

Men for all del... mikrofonen er sikkert bra den :thumleft
Stor fan av RJ sine videoer på youtube. Fant ut han brukte H2n, og var godt fornøyd. Så gadd ikke finne opp kruttet på nytt. :-) Hadde selvsagt gjort seg med en mindre opptaker, men siden jeg fikk en god magefølelse for denne var valget enkelt.

[video]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... COlC8dmeeY[/video]
Magefølelse kan være kostbart :thumleft
Snakker av erfaring :lol

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

Hvor er liker-knappen? Haha ;-) Gjort noen bloopere opp gjennnom på bekostning av magefølelse jeg også. Denne er dog en no-brainer grunnet gode tilbakemeldinger og helt grei pris.

Har bestilt en Kriega Kube Pocket jeg håper den passer oppi. I så tilfelle har jeg i mine øyne gjort et godt valg. Det mangler 2mm fra at den passer i dybden ut fra teknisk info. Så håper på å kunne presse den inn i den for det. :-) Det jeg er bekymret for er skrapelyd uten skumgummien, men med så trang veske tror jeg det skal gå bra.


Sent from my iPod touch using Tapatalk

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av LordShaft »

Orion skrev:Zoom H2n lydopptaker.

Teste den på MSX'en te helga dersom været er OK. Kjøpte tilbehørspakka også. Blei for jalla med den rosa skumgummien fra jobb. Vil ikke folk skal tro jeg drar opp en fleshlight hver gang jeg roter i sekken. :P :p
Hva kostet herligheten og hvor kjøpte du den?

Note 4

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Hva har du kjøpt idag?

Legg inn av Orion »

LordShaft skrev:Hva kostet herligheten og hvor kjøpte du den?

Note 4
Zoom H2n - Billigste jeg fant var 1186,- hos Coolshop. https://no.coolshop.com/produkt/zoom-h2 ... der/AS5VR3

Tilbehørspakke - 249,-hos Backstage musikk. http://backstagemusikk.no/studio-og-opp ... oom-aph-2n

Har 2cm å gå på i bredden, så selv om det mangler 2mm på dybden er jeg egentlig sikker på den passer i Kriega Kube Pocket. http://www.kriega.com/kube-pocket/

Gratis frakt hos de norske sidene.

Svar