Misha's Garasje

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Ragnhild

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Et soleklart bevis på at jeg var en dannet ung mann som ikke tuklet med andre menns døttre før jeg hadde en datter selv. :-k
Nei, det forstår seg :vs

Pollti

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Pollti »

Du betviler da vel ikke Avdelingen for Høy Moral !!! ? !!! Vil nødig rippe opp i historien om besøk i brødbilen. 8) :scratch

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Misha »

2 sidevesker og toppboks? I all verden, skal du overnatte på veien over høyfjellet, siden du har så mye bagasje? :scratch
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Pollti »

Tenkte å overnatte et par tre ganger før hjemkomst. Øysteste høres ut som navnet på en litt alvorlig sykdom forresten.

Ragnhild

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Du betviler da vel ikke Avdelingen for Høy Moral !!! ? !!! Vil nødig rippe opp i historien om besøk i brødbilen. 8) :scratch
Nei, moralen betviler jeg ikke...

Ragnhild

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Du Misha, hvordan kan mitt forsoffene legme transporteres fra Bægen til Øystese på enkleste måte ? Uten egne hjul, de skal hentes i Øystese og veien hjem finner jeg alltids. Da kjører jeg etter kjøttkakelukta bare.
+
Pollti skrev:Med 2 sidevesker og toppkoffert som håndbagasje kan det jo være greit å stappe inn i bussens buk og sove seg fram til bestemmelsstedet.
=
ny sykkel?

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Misha's Garasje

Legg inn av mekkern »

tror han har fått los på no italiensk.... :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Pollti »

Ikke denne gangen. Geisha Moped. Cagge skal oppgraderes og skal få kick start sett,felger ny reed ventil og litt annet smått og godt. Og så hadde jeg tenkt at Cheron og Hans Raymond kan få glassblåse og lakke diverse detaljer til vinteren. Donnaen skal etter dette forfremmes til Over Donna Moped og blir kun til bruk på pene dager :thumleft Geisha Mopeden skal brukes til slit og sleng kjøring og blir nok delt med Kawa Bæiben.

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Misha's Garasje

Legg inn av mekkern »

jaha...Sake-racer ja.....hmmmmmmm...suzuki?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Pollti »

Honda

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Misha »

Pollti skrev:Tenkte å overnatte et par tre ganger før hjemkomst. Øysteste høres ut som navnet på en litt alvorlig sykdom forresten.
Navnet skjemmer ingen, vettu! Hardanger-området har knall mc-veier og lite tungtrafikk, så jeg legger dagsturene i den retningen om jeg kan. :thumleft
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Pollti »

Likte meg godt på Vestlandet da jeg bodde der jeg, men dengangen interesserte ikke naturen så mye. Blir det kjøp av den derre dødstreige gubben i Øystese så blir nok turen lagt inn til Bergen igjen og så nordover til den ødemarka som kjerringa kommer i fra opprinnelig. Der har jeg ikke vært på 25 år så da er det muligens på tide å skremme gjødsla av de ? :knegg Egentlig så kunne jeg tenkt meg å kystveien men det blir nok å følge etter Haus Gestapos italienske utgave av Kubelwagen og hun kjører visstnok via Jostedalsbreen for å se på den. En eller annen isbre er det ihvertfall men jeg må ha kart for å finne navnet.
Ligger også i forhandlinger om kjøretøy fra Moldekanten. Da blir ihvertfall turen lagt via Kristiansund men dette er foreløbig så vagt at jeg ikke har giddi å spørre Jalmar om fine tur ruter derifra og til østlandet. Uansett så ser det som om det blir Vestlandet i år. :dontknow

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Misha »

Hvilken rute dere velger nordover fra bergen er litt avhengig om dere liker ferger eller ikke. Det er ikke uten grunn alle vogntogene som kjører stavanger - trondheim kjører via oslo. Kjører de på vestsiden blir de ruinert pga alle fergebillettørene som lurer i enhver fjordarm. Og de er det plenty av ](*,)

Og så er baiken pakket igjen for neste treff, bare 15 mil å kjøre denne gangen, rene koseturen. Været er ikke så nøye denne gangen siden vi køyer i ei gammel campinghytte. Viggo skal være med nå også, så jeg har husket det viktigste av alt; backe-gabrielsen og øreplugger :knegg

Rapport følger neste uke. :thumleft

Ciao :vs
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Intruder »

Er du lei av å høre din egen stemme ? :lol :=D> :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Misha's Garasje

Legg inn av Misha »

Hehe, de fleste har vel opplevd hvordan snakketøyet kan skifte over til høygir ved moderat inntak av brunt ildvann, men det eneste som skjer er at jeg blir tørr i kjeften og må hive innpå mer :knegg


Turen var fin, den. Kompisen hadde en harley fra 1942 med håndgir og fotklutch, så det var artigt å ligge bak og kikke på hvordan armer og bein gikk for å manøvrere beistet. :lol Treffet samler rundt 70 - 100 mc-ere, og mange kjente fra året før. Og mange spesielle sykkler, mye flott italiensk. Moderne japser akseptert, men uønsket :knegg
Og jeg fikk brukt for ørepluggene... :notlistening

Mye å gjøre for tiden så bilder får jeg legge inn siden. Kanskje jeg rekker å stikke på norgestreffet men alt er ikke på stell enda så det er ikke avgjort.

Har mange av dere truffet Ola halling på treff rundtomkring? Pleier å ha med plate - eller kassettspiller. Artig skrue det der... :)
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Svar