LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*
INTET er parkert her nei, men mye annet er gjort og unnagjort! Grussykkelen står i garasjen, på pigg og ZZR-1400 er på vinterlagring! Loggen blir oppdatert! :-) Trivelig å se at intriger og drama fortsatt eksisterer, hva ville livet vært uten? :-) Vi tastes!! 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Vel...Globe skrev:Trivelig å se at intriger og drama fortsatt eksisterer, hva ville livet vært uten? :-) Vi tastes!!

Noen prøver seg...
Men stort sett er det god stemning, nyttig meningsutveksling og generelt rimelig god aktivitet her inne, tør jeg mene... :-)
Slik det bør være på et sosialt medium som dette for aktive MC-folk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Når jeg vokste opp, eller jeg husker hvertfall fra gammel av at Gilette mac3 var the SHIT!!
Jeg driver jo å glattbarberer meg på pun.......jeg mener hodet
å har brukt en barberhøvel som heter fusion pro glide med vibrator og hele sulamitten. Joda, det gjør jobben denne, men det koster jo et halvt statsbudsjett i nigeria for nye blader.
Så jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var mulig å gjøre dette billigere. Prøvde meg på slike engangshøvler..... det var å gå skikkelig på tryne, dette var ikke brukenes på hodet i det hele tatt... Lugger som faen.
Så nå kjøpte jeg meg en Mac3 med blader osv.... det kostet faktsik mindre enn bare høvelen av den fusion greien. Så får vi se i morgen tidlig om denne gjør jobben. Er faen så jeg vurderer lighter bensin snart... drit lei av å drive å barbere der oppe.... Jeg har så forbanna tjukk hårvekst også. (ja jeg snakker fortsatt om hodet)

Jeg driver jo å glattbarberer meg på pun.......jeg mener hodet

Så jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var mulig å gjøre dette billigere. Prøvde meg på slike engangshøvler..... det var å gå skikkelig på tryne, dette var ikke brukenes på hodet i det hele tatt... Lugger som faen.
Så nå kjøpte jeg meg en Mac3 med blader osv.... det kostet faktsik mindre enn bare høvelen av den fusion greien. Så får vi se i morgen tidlig om denne gjør jobben. Er faen så jeg vurderer lighter bensin snart... drit lei av å drive å barbere der oppe.... Jeg har så forbanna tjukk hårvekst også. (ja jeg snakker fortsatt om hodet)

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
LordShaft skrev:Når jeg vokste opp, eller jeg husker hvertfall fra gammel av at Gilette mac3 var the SHIT!!
Jeg driver jo å glattbarberer meg på pun.......jeg mener hodetå har brukt en barberhøvel som heter fusion pro glide med vibrator og hele sulamitten. Joda, det gjør jobben denne, men det koster jo et halvt statsbudsjett i nigeria for nye blader.
http://www.fanamedisinske.no/behandling ... -med-laser" onclick="window.open(this.href);return false;

Det sagt; Jeg kan godt ta over den tjukke hårveksten du har på hodet, for jeg får snart kringle.
-
- Kontakt:
Får snart kringle
ler så jeg griner :-)å

Næmmen Globusen! Jo selv takk! Godt å se at du er tilbake :-)Globe skrev:TBI81 skrev:Kan da fort bli ny sykkel i år uansett. Men blir ikke HP4 som "nr2 sykkel", da blir det bytteLordShaft skrev:Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i århehehe
![]()
Og har skremt mang en litersykkel dinna bussen, må vite. Må bare jobbe så satans mye mer i svingene
Er da ikke "redd" for å jobbe litt i svingene du
(Takk for sist forresten!)
Ikke glem invitasjonen om det blir vestlandet til sommeren :-)
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Prøvd tradisjonelt utstyr? Jeg bruker Mühle høvel og Astra blader, og aldri i helvete om en Dritlette Mach3 Ultra Turbo e.l. kommer i nærheten av trynet mitt igjen!
Her er en grei startpakke: http://www.barbershop.no/introsett-til- ... -barbering" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Ikke testet på hode eller pung her i huset, men funker det på trynet funker det vel der også?
Her er en grei startpakke: http://www.barbershop.no/introsett-til- ... -barbering" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Ikke testet på hode eller pung her i huset, men funker det på trynet funker det vel der også?
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Kontakt:
Til vanlig barbering i trynet. hvor lenge varer et slik blad? Det som er avgjørdende her... Selve høvelen driter jeg 200/0 i.... det blir aldri tivoli å barbere seg i trynet. Det er et nødvendig onde, å da er det greit at jeg kan slippe å skifte blad hver gangFlanker skrev:Prøvd tradisjonelt utstyr? Jeg bruker Mühle høvel og Astra blader, og aldri i helvete om en Dritlette Mach3 Ultra Turbo e.l. kommer i nærheten av trynet mitt igjen!
-
- Kontakt:
Jeg er overbevist.... jeg prøver. Tar meg en shopping runde inne på den siden der nå 

- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*
Men en tradisjonell høvel og skikkelige produkter er det rene spa behandlingen å barbere seg, så nesten tivoli :-)LordShaft skrev:Til vanlig barbering i trynet. hvor lenge varer et slik blad? Det som er avgjørdende her... Selve høvelen driter jeg 200/0 i.... det blir aldri tivoli å barbere seg i trynet. Det er et nødvendig onde, å da er det greit at jeg kan slippe å skifte blad hver gangFlanker skrev:Prøvd tradisjonelt utstyr? Jeg bruker Mühle høvel og Astra blader, og aldri i helvete om en Dritlette Mach3 Ultra Turbo e.l. kommer i nærheten av trynet mitt igjen!
Jeg har ikke verdens tetteste skjeggvekst, så for meg holder et blad i ca. 5 dager. For en med mye skjegg, kanskje 2 dager... Handler blader på eBay til slikk og ingenting. Kjøper gjerne 50 eller 100 i slengen, og betaler vel en femtilapp sånn ca. fra Tyrkia. Inkl. frakt!
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Kontakt:
Hvor stor er forskjellen mellom r89 og r89 grande? Skjønner at den er litt større for gutta med litt store hender, men hvor mye snakker vi? Noen som vet?
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Godt å se at lidelsen min er til glede for noenLordShaft skrev:Får snart kringle![]()
![]()
ler så jeg griner :-)å

-
- Kontakt:
Å det var ikke verre nei
Da blir det den største på meg
Takk for gode innspill jenter.... slikt liker vi

-
- Kontakt:
I dag tok jeg en runde i dusjen.... med mac3 turbo høvelen som jeg gikk til innkjøp av. Denne var langt bedre å barbere seg på hodet med enn pro fusion glide eller hva den heter. Mac3 har 3 blader, fusion har 6.... mulig dette har noe å si?
Uansett så skal det bli spennende å prøve det nye barbersettet jeg kjøpte fra barbershop. Greit å høvel og noen blad liggende på hytten og jobb også. Da klarer jeg meg med mac3 tror jeg. Så får jeg ta delux behandlingen heme
Ellers så kan jeg opplyse om at jeg driter godt og spiser godt. Samt at det har snødd i natt.... forbanna møkkavær!

Uansett så skal det bli spennende å prøve det nye barbersettet jeg kjøpte fra barbershop. Greit å høvel og noen blad liggende på hytten og jobb også. Da klarer jeg meg med mac3 tror jeg. Så får jeg ta delux behandlingen heme

Ellers så kan jeg opplyse om at jeg driter godt og spiser godt. Samt at det har snødd i natt.... forbanna møkkavær!

Avføringen er fin også?