LordShaft skrev:Håper bare dere får fint vær der nede. Så dere får kjørt optimalt![]()

Ojda og jeg var på Vålerbanen i øs pøs regnvær, da er lærekurven bratt

LordShaft skrev:Håper bare dere får fint vær der nede. Så dere får kjørt optimalt![]()
Busa Trond skrev:LordShaft skrev:Håper bare dere får fint vær der nede. Så dere får kjørt optimalt![]()
ikke si det.
Ojda og jeg var på Vålerbanen i øs pøs regnvær, da er lærekurven bratt
Tommas skrev:Meg på klissvått føre
Det finnes en overraskende stor gruppe "menn" her inne som diskuterer dette. Tror de har gått seg vill i skapet sitt.Jompa skrev:Finnes det pene dekk også ? Er ikke alle svarte ?
Kan det rettogslett komme av at du kjører for forsiktig og ikke får opp god nok arbeidstemp i dekkene? Mye av kjøringa i år må jo ha vært på ganske kald asfalt. Nå kaldrives vel ikke gattedekk i samme grad som banedekk, men vil tro de ikke er helt ufølsome for dette de heller.Bjerknez skrev:Det er så jævlig irriterende og ikke vite hvorfor dekkene mine slites så fort. KAn jo ikke være annet enn feilproduksjon når dekktrykk og andre ting stemmer. Jeg kjører jo heller ikke på bane enner skraper fothvilere med heftige gasspådrag ut av sving.
Men skal gi det et forsøk til med nye PR4 dekk som er bestillt, og da skal slitasjen dokumenteres, så langt det er mulig.