Dette blir nok gode greier tenker jeg.
Du får filme mye Globe.

Utlendinger om Norge: Ja, det er de grønne vintrene som er de verste, for da har de sluttet å fyre...Globe skrev:UllmaX er på, ....
Godt at det ikke bare er jeg som blir som en unge på julaften når jeg venter på noe kjekt.SheDevil skrev:Store flaggermus i magen og får ikke sove.
Dette er tydeligvis og som jeg trodde, et førerutviklingskurs i en litt annen divisjon en det tre timers kurset Duville og jeg var med på ved Revbanen i Rogaland. Det er som tidligere sagt et kurs jeg ville hatt glede av i ungdommen ikke i min nåværende resirkulerte ungdomstid, itteno for meg takk..Globe skrev: Lykter, speil og speedometer ble tapet med gaffa, her skulle det kun konsentreres om det du hadde foran deg.
Vi i "Gateklassen" fikk kjørt 6 pass i dag, og jeg har nådd et par av mine svært så umodne mål, men mål var det. Et mål var å få kjørt bort "pysestripene".....Done :-) Neste mål var å få preget kulene under fothvilerne.....Done
Bare legg dem ut du. Jeg kan sende deg noen fler via MMS av andre happenings her i løpet av dagen. Mye spennene å se her. Mye RR :-)Snikkeren skrev:Misunnelig!!! Det er bare forbokstaven.
Hvis du vil kan jeg legge ut de bildene du sendte på MMS til meg?
Artig er det ja, og nyttig..slik jeg ser det. Alt handler om kontroll av sykkel og kontroll av seg selv. En kurve (vi kaller det kurve nå, ikke svingerGodtvoksen skrev:Dette er tydeligvis og som jeg trodde, et førerutviklingskurs i en litt annen divisjon en det tre timers kurset Duville og jeg var med på ved Revbanen i Rogaland. Det er som tidligere sagt et kurs jeg ville hatt glede av i ungdommen ikke i min nåværende resirkulerte ungdomstid, itteno for meg takk..Globe skrev: Lykter, speil og speedometer ble tapet med gaffa, her skulle det kun konsentreres om det du hadde foran deg.
Vi i "Gateklassen" fikk kjørt 6 pass i dag, og jeg har nådd et par av mine svært så umodne mål, men mål var det. Et mål var å få kjørt bort "pysestripene".....Done :-) Neste mål var å få preget kulene under fothvilerne.....Done
Jeg kjører /cruiser i dag til Evike-treffet i et rolig bedagelig tempo og er stolt av mine "pysestriper" ...![]()
Men for dere som koser dere der oppe, håper og ønsker jeg dere en fortsatt hyggelig ungdomshelg.Må jo innrømme at jeg syntes dere er litt tøffe, og at jeg ser jeg har gått glipp av noe artig i min ekte ungdomstid...
[color=#008000]Globe[/color] kl 09:21 skrev:Det er forskjell på gategruppepit og RR-gruppepit. SheDevil har nummer 253
Og så må jeg bare legge til at jeg likte teppe under sykkelen vedsidenav SheDevil sin.[color=#008000]Globe[/color] kl 09:33 skrev:SheDevil gjør seg klar til første pass, dag 2.