men det ble nå iallefall Braastad på gutten da

Skål på deg Trond,

mortenolb skrev:Butikkene stengte da vitterlig 16:00 idag? :-)å
Slapp av ojda. lufter for hardelivet herojda skrev:Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ikke engang gidde å lufte TigerBærta i dag![]()
men det ble nå iallefall Braastad på gutten da![]()
Skål på deg Trond,
Busa Trond skrev:
Jeg har vist fått et kal fra Kanten at dyppvannskollega og LilleShaft kommer på hospits her i begynnelsen av Juni.
Trenger noen tips på hvilket porselen jeg skal tilby lilleshaft under middagen her, Gustavsberg, Porsgrund, Ifø eller skal jeg rett å slett kjøre Lauffen og Grohe på ham
HahahaBusa Trond skrev: Jeg har vist fått et kal fra Kanten at dyppvannskollega og LilleShaft kommer på hospits her i begynnelsen av Juni.
Trenger noen tips på hvilket porselen jeg skal tilby lilleshaft under middagen her, Gustavsberg, Porsgrund, Ifø eller skal jeg rett å slett kjøre Lauffen og Grohe på ham
Ryktet forteller... at i disse Melodi Grand Prix tider, er det denne sanitære innretningen LilleLord helst vil låne sine lotioninnsmurte skinker til:Busa Trond skrev:
Jeg har vist fått et kal fra Kanten at dyppvannskollega og LilleShaft kommer på hospits her i begynnelsen av Juni.
Det var noe dritt. Hadde jo blitt en helt fantastisk tur det her da. Med god kake så klart. Toffinteppen har forresten tatt turen over Finnskogen til Torsby i dag så det kommer sikkert rapport over hva dere gikk glipp av.Busa Trond skrev:Utrykket "Dritt å dra" har blitt brukt før uten hell. I dag bruker jeg det også.
Det startet med jeg hadde veldig lyst til og bli med Voodoodoo på Telemark turen hans. Det gikk ikke når jeg skulle jobbe, så da ble det bestilt tårnrom på Svullerya med kone på Finnskogmarten med kaffe og kake besøk hos BMWilly. I dagtidlig ringte en fra jobben og sa han tokk lørdagsvakta mi. Jeg pakka alt for kona og meg, til og med congaen var medMen Pinsen var en stor dag i butikken så hun var ikke hjemme før 19,30. Gløm det
![]()
Satte meg ut på terrassen med en 7 - 8 konjakk og passet på båtene som gikk på fjorden i fin været, skal gjøres det også![]()
Her er første bilde av turen som det ikke ble noe avBare å pakke ut igjen
![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... 7lbrls.jpg[/img]
Var det sånne du hadde pakka ?Busa Trond skrev:Utrykket "[ Jeg pakka alt for kona og meg, til og med congaen var med![]()
![]()
]
Om LordShaftèn får øye på den her, sitter nok dukatene løst i pengebingen vil jeg tro :-)ålasse_hansen skrev:Siden man er inne på toalett herfått med deg det nyeste BusaTrond?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takker for det Jompa. Uke 30 er planen.Jompa skrev:...Leste at ojda forlanger snefrie veier til juli, dere skal visst nordover da ?
Nordkapp ?
Om dere ( regner med at det er deg og ojda) skulle passere Alta, så gjør gjerne det![]()
Men gi nå et lite pip, så kan det vel bli både kaffe og kake, muligens middag og overnatting også hvis jeg er hjemme...