Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
HÆ?! jeg er svensk statsborger! og vi har sett hverandre på veien!? hvorfor kjører vi ikke tur?
Sederja!AlleBrukernavnErTatt skrev: 25 jun 2017, 01:13HÆ?! jeg er svensk statsborger! og vi har sett hverandre på veien!? hvorfor kjører vi ikke tur?
Ja jeg ser den, er helt lik selv. Kjempegøy å planlegge også når dagen kommer er det litt skummelt. Møtt 3 karerherfra foreløpig og det var veldig koselig :)Skogstrollet skrev: 26 jun 2017, 19:35Sederja!AlleBrukernavnErTatt skrev: 25 jun 2017, 01:13HÆ?! jeg er svensk statsborger! og vi har sett hverandre på veien!? hvorfor kjører vi ikke tur?![]()
Burde vel egentlig henge meg på Oslogruppa for turkjøring, men er så vant å kjøre alene, og det er litt utenfor komfortsonen min foreløpig...![]()
Enig i det at det er sketchy å møte folk fra internett. Av alle her, så er jeg den som er minst lyst til å bli slaktet og spist av en hyggelig men noe mistenkelig High- Viz onkel som jeg har møtt på et shady motorsykkelforum.AlleBrukernavnErTatt skrev: 26 jun 2017, 21:08Ja jeg ser den, er helt lik selv. Kjempegøy å planlegge også når dagen kommer er det litt skummelt. Møtt 3 karerherfra foreløpig og det var veldig koselig :)Skogstrollet skrev: 26 jun 2017, 19:35Sederja!AlleBrukernavnErTatt skrev: 25 jun 2017, 01:13HÆ?! jeg er svensk statsborger! og vi har sett hverandre på veien!? hvorfor kjører vi ikke tur?![]()
Burde vel egentlig henge meg på Oslogruppa for turkjøring, men er så vant å kjøre alene, og det er litt utenfor komfortsonen min foreløpig...![]()
Tenker verste tilfelle at man ikke liker de man møter så trenger man bare kjøre litt sammen også dra hjem uten å måtte snakke så mye :)![]()
Elsker utseende på de litt eldre SV650'eneToven skrev: 26 jun 2017, 21:18 Fra dagens dagstur
Ingen spektakulær natur, men ett stykk spektakulær mc![]()
![]()
![]()
Takk!BC45 skrev: 26 jun 2017, 19:59 Mange fine bilder i naturskjønne omgivelser du legger ut Skogstrollet![]()