Så det er nok en fordel å få fiksa noe nå....
Ha det ellers godt og hils familien !!

Dette er jo sykt skummelt, ja rett og slett kritikkværdigSnikkeren skrev:Tenkte jeg kunne skrive litt her istedenfor å highjacke bloggen til Ojda.![]()
I går kom altså dronen min (DJI Phantom 2 Vision Plus) i posten. Var temmelig giret på å prøve den, men det var lettere sagt enn gjort med det været som var. Regn, regn, og atter regn.
Men i dag var det opplett, så jeg for rett hjem etter jobb og hentet dronen. Men hvor skulle jeg prøve meg for første gang? Hmm. Måtte tenke meg om et par sekunder, så fant jeg ut at jeg kunne reise opp på bandomsgården til Raggi.
Plassen heter altså Driveklepp, og det er en grunn til det. Det blåste en del, så jeg var litt småskeptisk til å prøve meg for første gang i sånne forhold. Men det var ingen grunn til bekymring. Flygingen gikk helt fint. Dronen ristet litt, og svaiet litt, men var enkel å fly. Den holdt seg på samme plass når den hoovret selv om det blåste litt.
Så var jeg selvfølgelig spent på hvor god filmen kom til å bli. Jeg ser jo live view på mobilen mens jeg flyr, og der så jeg ingen tegn til vibrasjoner. Og kameraet er jo gyrostabilisert, så slev om dronen svaiet litt holdt det seg horisontalt.
Da jeg kom hjem fikk jeg endelig bekreftelsen. Videoen er silkemyk.![]()
Sett av 5-6 minutter og se fra luften hvor Raggi vokste opp. NB! Husk å velge 1080P videokvalitet![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=5rVIgc8 ... e=youtu.be[/video]
Det må ha vært under sterkt medisinert brukSnikkeren skrev:He he. Du la merke til det altså.ojda skrev:
Dette er jo sykt skummelt, ja rett og slett kritikkværdig![]()
Ja, ikke droneflygingen alså, men når du skrev forrige post i bloggen din. SHAME!![]()
Var det ikke en klok person som sa "Har man ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft.", eller noe i den duren?
Skal skjerpe meg. Tror jeg.
Flotte klipp, ville kansje lagt inn en (lavere utveksling på jaw) for å få mere flyt i filmenSnikkeren skrev:He he. Du la merke til det altså.ojda skrev:
Dette er jo sykt skummelt, ja rett og slett kritikkværdig![]()
Ja, ikke droneflygingen alså, men når du skrev forrige post i bloggen din. SHAME!![]()
Var det ikke en klok person som sa "Har man ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft.", eller noe i den duren?
Skal skjerpe meg. Tror jeg.