LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Toven

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Toven »

LordShaft skrev:Ja men jeg snuste langt mer når jeg drakk....samt at jeg kan bli sengeliggende i 2 dager bare av en moderat blaute.... jeg blir drit dårlig av bare 6 halvlitere. Noe jeg knapt merker på formen i forhold til promille. Så jeg lurer på om nikotinen kan spille inn her. Dette vil jo uansett vise seg. Skal prøvesmake litt av barskapet i kveld. :thumleft

Note 4
Kjør en omfattende test (helst med kamera) :lol

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Hahaha skal se om det lar seg gjøre

Note 4

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av mortenolb »

Toven skrev:
JK95 skrev:Har aldri snusa, og heller aldri vært orntli fyllesyk, kan det være en kobling der? :P :p
Jeg har prøvd snus èn gang for maaaange år siden, og har som sagt gått på noen smeller :knegg
På vgs brukte jeg snus i ny og ne for å bli genuint dårlig, og slippe å juge for å dra hjem :knegg

Brukeravatar
Tonys
Innlegg: 317
Registrert: 30 okt 2014, 20:19
Motorsykkelen din: Yamaha mt-10
Sted: Tønsberg

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Tonys »

brukte å bli jævlig fyllesjuk i ungdommen når jeg røkte, gikk jo 40 rødprince på en kveld.
nå uten nikotin er det helt fint, vel kremt...når man blander Cognac, jeger, div øltyper mm så blir man vel ikke noen hekkeløper dagen etter.
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37


Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23394
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:
Toven skrev:
JK95 skrev:Har aldri snusa, og heller aldri vært orntli fyllesyk, kan det være en kobling der? :P :p
Jeg har prøvd snus èn gang for maaaange år siden, og har som sagt gått på noen smeller :knegg
På vgs brukte jeg snus i ny og ne for å bli genuint dårlig, og slippe å juge for å dra hjem :knegg
Ærlighet varer lengst :lol
Bestemoren min døde derimot to ganger i løpet av mine år på skolen. Ingen som la merke til det... :lol

Hvil i fred by the way... :-J

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Orion »

Tonys skrev:når man blander Cognac, jeger, div øltyper mm så blir man vel ikke noen hekkeløper dagen etter.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dyMfEECm1yE[/video]

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2639
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Olav K »

LordShaft skrev:Åååå gud, jeg blir sjuk av å se slike bilder... faen så giret på sesong selv. 8 grader og sol i skrivende stund her i Bergen.

Var innom butikken i dag, måtte ha litt kanonføde....stumpet selvfølgelig innom polet på vei til bilen. en liten egen feiring at jeg har sluttet med snus og fylle på litt i barskapet

Måtte plukke med en wiskey som jeg ikke har prøvd før. Selvfølgelig en flaske med Ron zacappa også litt blandevann, hender jo at folk kommer på besøk. Da er captain og cola eller malibu og cola en sikker vinner. Spes til damene :thumleft hører du kanten :lol

Note 4
Jeg hører du snakker, men skjønner ikke hva du sier :P :p
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

ZZR-Erling

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av ZZR-Erling »

LordShaft skrev:Åååå gud, jeg blir sjuk av å se slike bilder... faen så giret på sesong selv. 8 grader og sol i skrivende stund her i Bergen.

Var innom butikken i dag, måtte ha litt kanonføde....stumpet selvfølgelig innom polet på vei til bilen. en liten egen feiring at jeg har sluttet med snus og fylle på litt i barskapet

Bilde

Måtte plukke med en wiskey som jeg ikke har prøvd før. Selvfølgelig en flaske med Ron zacappa også litt blandevann, hender jo at folk kommer på besøk. Da er captain og cola eller malibu og cola en sikker vinner. Spes til damene :thumleft hører du kanten :lol

Note 4
Glenmorangie= :thumleft

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av norse900 »

Captain "Helvete" i selskap med god whisky?? Jeg blir nok dårlig i de neste 2 dagene bare ved tanken... :redface
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Svolp »

Bra du har sluttet med snus, jeg har begynt igjen.. Litt :redface Etter et helt år uten.. jaja, kunne vært verre :lol
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

ZZR-Erling skrev: Glenmorangie= :thumleft
Ja sitter med denne nå.... Rett og slett en nytelse.... Har du prøvd den røde (12 år)
Bilde

Jeg vurderte å gå for denne også, men tenkte det var greit å prøve en annen sort.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Svolp skrev:Bra du har sluttet med snus, jeg har begynt igjen.. Litt :redface Etter et helt år uten.. jaja, kunne vært verre :lol
Ja jeg fant ut at jeg ikke kunne rettferdigjøre bruken av 100 kroner dagen på snus lengre. Det er jo komplett idioti. For meg er det aldri snakk om litt, her i huset er det enten eller.... Det er så forbanna godt, at skal jeg slutte så må jeg kutte det helt. Ikke drive å terge meg selv i helgene osv... Da blir det bare enda verre :thumleft
norse900 skrev:Captain "Helvete" i selskap med god whisky?? Jeg blir nok dårlig i de neste 2 dagene bare ved tanken... :redface
Captain ble handlet inn ene og alene for å kunne spandere litt på besøk som skulle dukke opp... det samme er det med baileys, malibu, bacardi razz osv. Jeg drikker ikke noe særlig av dette selv. Her går det i rene, edle dråper

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av norse900 »

LordShaft skrev:Captain ble handlet inn ene og alene for å kunne spandere litt på besøk som skulle dukke opp... det samme er det med baileys, malibu, bacardi razz osv. Jeg drikker ikke noe særlig av dette selv. Her går det i rene, edle dråper
Aha... Ikke dumt!! Må muligens handle inn ei flaske Capt. H. til slikt bruk jeg også... :prf
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Da har jeg vært gjennom ilddåpen....første shave med skikkelig barber utstyr.

Å som dere sikkert kan se på bildene under er jeg jævlig glad jeg ikke prøvde meg på pungen.

Beste barbering ble det sagt, aldri se seg tilbake sa de.... kyss meg i $#£! ₩÷€=
:lol
Bilde
Bilde
Bilde

Note 4

Svar