I den forbindelse måtte jeg sikre meg en siste tur på "gamla" for i år og være med på Onsdagstreffe på grava

FredrikE24 skrev:I overkant spennende å kjøre sykkel til jobb idag. Et parti hadde rundt 100meter med is.. Håper på å kunne klemme ut en siste dag i morgen før snøen gjør sin innmarsj mot ukeslutt!
I den forbindelse måtte jeg sikre meg en siste tur på "gamla" for i år og være med på Onsdagstreffe på grava
Denne er i mine øyne ikke så gammel, den føles hvertfall ikke gammelZZR-Erling skrev:Fint å se at også litt eldre sykler blir skikkelig ivaretatt, "cred" for det! :)
Øhlins vil jeg tro gir deg en litt annen bike ja!
Å ? Æ har bestandig trudd at skrapte fothvilere gir høy status.FredrikE24 skrev:
Videre, så har jeg mast utrolig lenge om at jeg skrubber nedi overalt. En nærere inspeksjon av fothvilere viser at jeg må enten kjøpe nye originale, eller kjøpe noe annet.
Det har jeg gjort, her får man i tillegg litt mer vinkel på nedlegget.. Både pose og sekk
ig
Ikke selg til første og beste - legg de ut på finn.no og se hva du kan få for slike ettertraktede statussymbolerJompa skrev:Å ? Æ har bestandig trudd at skrapte fothvilere gir høy status.FredrikE24 skrev:
Videre, så har jeg mast utrolig lenge om at jeg skrubber nedi overalt. En nærere inspeksjon av fothvilere viser at jeg må enten kjøpe nye originale, eller kjøpe noe annet.
Det har jeg gjort, her får man i tillegg litt mer vinkel på nedlegget.. Både pose og sekk
ig
Kan æ få kjøpe de gamle fra deg ?
Garasjen er en velsignelse. Den sørger for at man kan gjøre alt mulig i ro og mak med 25 stabile varmegrader inne hele vinteren gjennomSverreOlsen skrev:Veldig kjekk garasje du har![]()
Rekner med det er det nye filteret du har bilde av :)
Aldri kjørt sykkel med styredemper, hva er den største forskjellen når en går fra sykkel uten til med og omvendt? Du har vell kjørt uten på kjøreskole osv rekner eg med? :)