BMWen er egentlig i samme stand som da den kom fra Alta. Det eneste jeg har gjort med den, er å sette på styreforhøyere, lavere fothvilere, og girspak og skiftegaffel fra faceliften. Men det funka ikke for meg, så da har jeg ikke brukt mer tid på den. Når var det jo ikke noe galt med den heller, bare litt oljelekkasje, som skremte meg litt opp, kan man siJompa skrev: 24 apr 2018, 23:39 Bra at BMWen kommer "hjem" igjen, jeg er spent på hvem som har kjøpt den. Send gjerne pm.
Sykkelen er vel i bedre stand nå enn da den forlot Alta ?
Kjenner at det begynner å krible litt siden det begynner og nærme seg tida da Electraen skal hentes.
7. 8.juni hvis været er tålelig bra.

Men ny eier har fått den rimelig, og er gjort oppmerksom på hva som bør gjøres med den. Tror ikke han er en del av et etablert mc-miljø i Alta, men sender deg navnet hans på PM. Han har forøvrig vært i kontakt med han som jeg kjøpte den av.
Vi går jo en spennende tid i møte vi da, du og jeg. Kjempespent på hvordan det blir å kjøre HD, med beina framover.. Men er kjempeinnstilt på at dette skal jeg like. Henter den i Oslo 2 mai, på henger. Så må det byttes eksos osv, og gjennomføres støytest. Går vel litt tid før jeg ruller med skilter på :)