Haha... forskjellen er vel at BMW fant ut hva feilen var?JK95 skrev: 16 jun 2017, 18:11Jeg mener nå han burde kjøpe italiensk, for å ikke ha noe "alle" andre har, da spesiellt S1000R, men det kan jo være jeg bare hakker på deg for å konstant hakke på italiensk bare fordi noen har vært uheldige![]()
Med slik tankegang skjønner jeg ikke hvordan du tørr kjøre BMW, når førstegen S1000RR hadde flere motorhavari grunnet dårlig prepping av blokk før montering, som førte til mye spon![]()
Beklager, fikk bare litt nok av din anti-italienisme, fortsett å hakk du![]()

Men uanset... jeg snakker om erfaaringer jeg selv har erfart via meg selv og eller andre jeg kjenner. Ikke hva som står i statistikker. Så langt kjenner jeg folk kun med italienere som har hatt problemer. Tilfeldig? Det kan godt være...

Legg merke til at jeg forsøker så godt jeg kan å gni det inn med glimt i øyet. Hva som evt. sies om BMW til motsvar bryr jeg meg svært lite om. Så langt går den som en klokke og det har alle mine sykler gjort så langt. Ja den klarte seg til og med gjennom en velt og jeg tror jammen den tåler vann også