PS: Rødvin er jeg totalt uvitende om :)))
He-he-he...Dimzum skrev:Ikke dyrt? Hehe, neivel....Er vel som alltid et spørsmål om hva man sammenligner med .....![]()
PS: Rødvin er jeg totalt uvitende om :)))
Fokusert og fokusert, doktor...tagesk skrev:n.
Legg merke til at jeg er fullt fokusert på kaffen.
Det er i seg selv verdt en belønning.
[TaSK]
Globe skrev:Meatloaf...ja det lar seg høre og smake![]()
Jeg får vel bidra med min foreslåtte meny for motorsyklister i denne tråden jeg også da:
Lungemos på en seng av spaghetti
Jeg vet heller ikke hva som er i lungemos,men kjenner en kar som jbbet på et stort slakteri. Han fortalte en gang at alt av rester og slikt som ikke kunne brukes til noe annet,havnet i nettopp lungemosen. Det var lite som gikk til spille. Æsjjjmekkern skrev:Fortsatt folk som ikke vet/har sett hva som er i lungemos ja....Det er til nød klasset som dyrefor...sammen med blodklubb...
Ja, og med noen stekte potet-biter og stekte tomat-skiver med pepper på inntilJompa skrev:Egg og bacon på brødskive. Masse proteiner, og best av alt: Du kan ikke mislykkes.
Jeg ble kurert fra å like lungemos på rekruttskolen, Haslemoen 85.Dexter skrev:Jeg minnes fra mine barnsår at lungemos var noe jeg lite og spiste det så ofte jeg kunne få det. Spesielt var det noe som min farmor brukte å lage til meg. I voksen alder og sist i fjor ble jeg fristet til å kjøpe lungemos. Det har blitt tydeligere for hver gang at lungemos er en ting jeg kan la passere... jeg klarer å spise det, men jeg klarer ikke lengre å synes det er godt... Det skal likevel ikke være til hinder for at andre ikke skal få like det!
Finnes no sånt!?Svein2 skrev:Du som er en slik matkrok AJ, dette må vel være noe for deg å kjøpe inn
neste gang du er i Charlottenberg.Jättemumsig.