Synes selv den Moto Guzzi`n er litt kul. Høres ut som godlyd i den.
Om jeg noen gang blir V85 TT eier, så skal nok ikke nebbet stå i veien, for å si det slik. Men to skjermer vil ikke være aktuelt.L-NA skrev: 21 feb 2021, 09:15 Med bakgrunn i nebbet som Guzzi dessverre har klart å montere på denne sykkelen, har jeg ikke en gang vurdert denne som ett alternativ. Men NÅ kom det seg.. Men men, jeg har jo Stelvio'n som bare blir bedre og bedre og bedre og bedre og...
Hei jeg fant denne til min sykkel passet rett på.Erlend Kveinen skrev: 20 feb 2021, 16:20 Henter fram denne tråden igjen da 21-modellen av V85TT har fått noen interessante motormessige oppgraderinger og en virkelig lekker fargepalett. Centenario-modellen i sølv og grønt med brun lærsal er noe av det flotteste jeg har sett, minner veldig om den limiterte Tenni-versjonen av Guzzi Griso for en del år siden. Kombinasjonen av grønt og brunt er en vinner. Så her kommer et spørsmål til AJ som jeg forstår vurderer kjøp: vet du om det finnes en ettermarkedsløsning for den manglende forskjermen til V85TT? Det er mitt eneste ankepunkt til en ellers flott modell: å levere sykkelen med kun det tradisjonelle adventurenebbet uten så mye som en skvettlapp til forhjulet virker rett og slett som en stor forglemmelse fra fabrikkens side.
Heisan!BjørnO skrev: 20 apr 2021, 22:39 Etter bilder og dømme så er denne sykkelen fristende. Tenker å ta turen til forhandler i løpet av uka for å få sett sykkelen i virkeligheten. Så hvis den fortsatt virker tiltalende så må det prøvekjøres og kanskje til og med handles :)
Var hos Lillebror mc i Ås. Og lysten blei ikke mindre.. Fikk tilbud på en overligger og de kunne muligens ha en 2021 travel kjapt tilgjengelig.AJ skrev: 21 apr 2021, 10:20Heisan!BjørnO skrev: 20 apr 2021, 22:39 Etter bilder og dømme så er denne sykkelen fristende. Tenker å ta turen til forhandler i løpet av uka for å få sett sykkelen i virkeligheten. Så hvis den fortsatt virker tiltalende så må det prøvekjøres og kanskje til og med handles :)
Tenker du da å stikke innom Hadeland MC?
Hvis så er tilfelle og om du er interessert så gi beskjed når så kan vi møtes og utveksle noen Moto Guzzi meninger og erfaringer. Jeg er tidligere Moto Guzzi Stelvio eier og har hatt flere testturer med V85'en.
Interessant :) !BjørnO skrev: 21 apr 2021, 19:30
Var hos Lillebror mc i Ås. Og lysten blei ikke mindre.. Fikk tilbud på en overligger og de kunne muligens ha en 2021 travel kjapt tilgjengelig.
Frister med 2021 modellen (travel) Men overliggeren kommer jo med den røde ramma og svart gul hvit fargekombo som jeg synes er fresk.. 15k å spare på overliggeren, men får ikke varmeholker og de oppgraderinger som er gjort til 21 modellen selvsagt.
Banken vil gi meg pengene, hvis kjøp så blir det 2021 modell
Blir spennende å følge med på dette
Du verdenBjørnO skrev: 22 apr 2021, 16:51 Da er den bestilt! Så da blir det salg av ett stykk XJR :) Bestilte også en skjerm fra pyramid plastics (som ble linket til tidligere i denne tråden)
Så må vi gjerne få se noen bilder av sykkelen her inne på forumet. Gjerne sammen med den nye lykkelig eierenBjørnO skrev: 22 apr 2021, 20:22 Takk takkMå ikke overtenke ting, og siden jeg aldri fikk startet den så er det mer å glede seg til
Har bare hatt første date, slo til på forelskelsen. Ser frem mot vibrasjoner og lyd og alt annet som jeg har i vente
![]()
Gratulerer!
Shaken, not stired thenKjellrf skrev: 23 apr 2021, 10:21
Gratulerer!![]()
Må få legge til at en Moto Guzzi vibrerer ikke, den rister...![]()