Dexter skrev:Du skal vel laste alt som handles på BMWen?OleB skrev:Takker for tips onsløv - kan fort bli den veien der ja![]()
Skal inn til Bergen sentrum. Avkommet truer med tur på Ikea bla.a men finner vel det også.

eller bråkjøpe tilhenger...

Dexter skrev:Du skal vel laste alt som handles på BMWen?OleB skrev:Takker for tips onsløv - kan fort bli den veien der ja![]()
Skal inn til Bergen sentrum. Avkommet truer med tur på Ikea bla.a men finner vel det også.
Kjør Samnanger, mye gøyere. Og så er det enklere for ukjente å komme inn mot sentrum den veien. Og så kjører man forbi Ikea...Onsløv skrev:Velkommen hit.OleB skrev:Har så smått begynt å planlegge en tur til Bergen![]()
Tenkte å kjøre over Haukeli bortover for der har jeg aldri kjørt før - moro å se noe nytt tenker jeg.
Avkommet trengte litt assistanse i ny leilighet, så det blir delvis nyttig tur og mest kose seg på to hjul var meningen
Tar gjerne i mot tips om ting man bør få med seg langs veien - og, ikke minst, ting man bør unngå![]()
Avreise blir trolig fredag...... om været blir det det ser ut som nå ihvertfall![]()
Rute omtrent sånn:
http://www.google.no/maps?f=d&source=s_ ... e=UTF8&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kjørte delvis samme rute hjem fra Evike-treffet, dvs der du møter E134.
Jeg vet ikke helt hvor du skal hen i Bergen, men jeg tok ferga fra Venjaneset til Hatvik istedetfor å kjøre Samnanger, men det er en flott tur det også!
Blir nok hjem til tøtta først, og så Ikea på lørdag ev. mandag om det drar ut på tiden (Onsløv skrev:Da tror jeg jeg ville ha tatt veien over samnanger hvis du skal til sentrum.
Men ingen must egentlig. Men du kjører ihvertfall forbi Ikea hvis du tar den veien, 4 felts vei fra åsane til sentrum.
Ikea har hengere til utlåns.
Hokksund bør gå bra - og så vet jeg om et sted litt lenger "oppe i bakken" deromkring det skal være kaffe å fåAJ skrev:Blir det til at vi henger oss på en tur til vestlandet til helga så er det greit å møtes i Hokksund, tenker jeg...Ser ut til at du stikker innom der på turen...
Men dette kommer vi helt klart nærmere tilbake til
Sier jeg hjertlig takk tilDexter skrev:Kongsberg betyr jo kaffe hos meg da! Det er en avstikker på bare noen 100 meter fra E134...
Kommer vel an på når klokka. Jeg er i utgangspunktet på jobb, men jeg har jo lunsjpause. Det er jo bare å tilpasseOleB skrev:Sier jeg hjertlig takk tilDexter skrev:Kongsberg betyr jo kaffe hos meg da! Det er en avstikker på bare noen 100 meter fra E134...![]()
![]()
Er du hjemme på fredag da??? kjører forbi der rundt lunsjtider vil jeg tro
Tenkt på overnatting underveis?OleB skrev: på Google ser det sånn ut:
http://www.google.no/maps?f=d&source=s_ ... 623779&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekka vær for Haukeli på Storm.no nå og det ser ut som det skal regne ganske friskt på fredagAJ skrev:Tenkt på overnatting underveis?OleB skrev: på Google ser det sånn ut:
http://www.google.no/maps?f=d&source=s_ ... 623779&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi kommer til å bestemme oss i løpet av et par dager om vi slår følge eller ikke. De siste værprognosene virket lovende, forresten - iflg. hun som følger med på denslags her i huset...
Vi kommer til å dra på lørdag, mens OleB drar nok i morra fordi han har bittelitt mer tidspress enn oss.
Sier takk for det DexterDexter skrev:Kaffe-koppen står ved lag. Bare slå på når du nærmer deg så skal jeg kjøre den lange veien (350meter) hjem og fikse kaffe og kake! Om du ikke har telefonnummer så finner du det på finn.no annonsen min