Ja vel hjemme på buss ,fly og buss - håper coronaen har hatt bedre vett en nissen, ja han som ble med på flyttelasset.( om dere har hørt sangen). Legger i ny ladning i dosetten - skal ut å måle om sykkelen får plass i kassen på pickupen - eller om jeg må ta hengeren med. ( da blir det dyrt med ferga)
Ellers no som man er ny dusja og leter etter løsninger så , er det bare å finne rom for alt som skal gjøres ,, har dagen i dag for diverse ting som må gjøres, morgen dagen for mamma besøk , fyllte 86 i går. Blei bare gratulasjon pr telefon, pga corana restriksjoner.
Når jeg nå har sjekket ut med Honda , Pan European nettverket , så er det noen få som som har hørt om noe lignende - selv om de fleste blir sjokkert over at noe slik kan skje.
Det viser seg at det kan bli veldig varmt av sykkelens innbygde årsaker, akkurat ved venstre sidekoffert - og at det derfor ikke lønner seg å krypkjøre bak ei campingvogn - slik som jeg gjorde. Etter 3-4 timers kjøring og en lang frokost , ute temp på 25++ så blei det rett og slett for varmt og kofferten tok fyr.
Så ikke bare har jeg jobb med å reparere det som er brent sund, men også finne ut hvordan dette kan forebygges.
For slik kan man da ikke ha det - har lite lyst til å få en rakett i baken hver gang man treff på ei campingvogn
Nei no skal æ gruble videre.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..