Ah, jeg visste ikke at man kunne ta kurset på en gatesykkel. Det gjør det i hvert fall litt enklere å komme i gang med lisens. Kan du sende en lenke til der du tar kurset?Bjarne89 skrev: 20 jun 2020, 13:33Kommer mest sansynelig et lisens kurs i august en gang. Sleng deg med der så har du hvertfall lisens.:) kan bruke gatesykkel på det kurset. Så kjøper du deg en banesykkel etterhvert. Tror det er mye mere morro å får mye mere ut av den enn den senior mc kjøringa. Pluss at det ikke er så kjipt å tryne med en billig banesykkel kontra din gate mc.. har surra rundt med senior mc i 1,5 sesong nå å føler vel ikke jeg har lært så veldig mye mere enn sporet rundt banen der. Lite oppfølging angående hvordan bli en rask og bedre fører. Kjørte jo litt sammen med deg i fjor. Å vi er jo på omtrent samme nivå. Så hadde vært morro hvis vi var litt flere ferskinger utpå der. Så får vi cannon her til å hjelpe oss litt.:)Snikendeugle skrev: 20 jun 2020, 12:32 Interessert i å høre mer om denne reisen din, Bjarne! Ikke helt utenktelig at jeg skulle gått den samme veien etterhvert...![]()
Det største aberet for min del blir nok i så fall at jeg må ha bil for å holde på med dette, men det er en tanke jeg har lekt med tidligere uansett.